عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اختلاف مجلس و شورای نگهبان بر سر تصویب لایحه سود مرکب بانک‌ها

رضیان گفت: متاسفانه لایحه‌ای که مجلس برای تصویب به شورای نگهبان ارسال کرد مورد مخالفت این شورا قرار گرفت و باعث اختلافاتی میان مجلس و شورای نگهبان شده است.

اختلاف مجلس و شورای نگهبان بر سر تصویب لایحه سود مرکب بانک‌ها / لایحه سود مرکب بانکی در مسیر مجمع تشخیص مصلحت نظامعبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجلس سال گذشته مصوبه‌ای در خصوص  وام گیرندگان بانکی داشت که طبق این مصوبه، قرار بود اخذ سود مرکب از نظام بانکی حذف شود.


بیشتر بخوانید: لایحه سود مرکب بانکی هفته آینده ابلاغ می‌شود


او ادامه داد: متاسفانه لایحه ای که مجلس برای تصویب به شورای نگهبان ارسال کرد  مورد مخالفت این شورا قرار گرفت و باعث اختلافاتی میان مجلس و شورای نگهبان شد و برای تجدید نظر مجدد به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام هم موظف است ظرف مدت ۱۰ روز آن را برای تصویب به مجلس ارسال کند که در صورت رفع مشکل و تائید نهایی این آیین نامه اجرایی خواهد شد. کلیات این طرح در صحن مجلس به تصویب نمایندگان رسیده است که اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأیید کند به تصویب نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام/

کلیات طرح سود مرکب به تصویب مجلس رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار