لیگ قهرمانان اروپا ؛

رئال مادرید - پاری سن ژرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه/ اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود تا تکلیف هفته نخست این رقابت‌ها مشخص شود. این بازی‌های در شب نخستش شاهد اتفاقات جالبی بود.  

تیم فوتبال بارسلونا در یک بازی خارج از خانه برابر دورتموند به تساوی بدون گل دست یافت و لیورپول مدعی هم در ناپل با ۲ گل شکست خورد. قهرمان دور قبل لیگ اروپا هم یعنی چلسی با یک گل مغلوب والنسیا شد. بدین ترتیب تیم‌های انگلیسی در شب اول شروع بدی داشتند و تیم‌های اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی هم نتایج نسبتا خوبی گرفتند.  این رقابت ها، اما امشب شاهد برگزاری چند دیدار بسیار مهم است که از جمله آن‌ها می‌توان به تقابل پاری سن ژرمن - رئال مادرید و اتلتیکو مادرید - یوونتوس اشاره کرد.  

رئال مادرید - پاری سن زرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه / اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان

برنامه رقابت‌های امشب به شرح زیر است: 

گروه A

کلوب بروژ - گالاتاسرای (۲۱:۲۵) 

رئال مادرید - پاری سن ژرمن (۲۳:۳۰) 

این گروه را به نوعی می‌توان یکی از گروه‌های مرگ این رقابت‌ها دانست، نخستین دیدار این گروه با مصاف نماینده بلژیک و ترکیه پیگیری می‌شود و دومین دیدار آن هم یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فوتبال جهان است.  شاگردان زیدان باید در یکبازی خارج از خانه به مصاف پاریسی برود که تشنه پیروزی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است. کهکشانی‌های رئال پس از ۳ فصل رویایی در لیگ قهرمانان فصل گذشته یک کابوس را تجربه کردند و امیدوارند شروع خوبی در این فصل داشته باشند و بتوانند بار دیگر به قهرمانی برسند.  

۲ تیم برای این دیدار مهم محرومان و مصدومان زیادی دارند که از جمله آن‌ها برای رئالی‌ها می‌توان به غیبت راموس، آسنسیو، دیاز، والورده، ایسکو، مودریچ، مارسلو و فرناندز اشاره کرد، پاریسی‌ها هم غایبان زیاد و البته سرشناسی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به داگبا، کاوانی، دراکسلر، ام باپه، کهنر و نیمار اشاره کرد.  

رئال مادرید - پاری سن زرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه / اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان


بیشتر بخوانید: رکورد جدید سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا


گروه  B 

المپیاکوس - تاتنهام (۲۱:۲۵)

بایرن مونیخ - ستاره سرخ بلگراد (۲۳:۳۰)

نایب قهرمان اروپا یعنی تاتنهام باید امشب در یک دیدار نسبتا آسان با تیم المپیاکوس رو به رو شود، تاتنهام شانس آن را دارد تا با برد در این بازی آمار انگلیسی‌ها را در شروع این رقابت‌ها بهبود ببخشد. تیم‌های فوتبال بایرن و ستاره سرخ هم بازی مهمی را در مونیخ برگزار می‌کنند. این روز‌ها بایرن خیلی آماده نیست و نمی‌توان به طور قطع این تیم را از پیش برنده دانست.  

رئال مادرید - پاری سن زرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه / اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان

گروه C 

آتلانتا - دیناموزاگرب (۲۳:۳۰)

منچستر سیتی - شاختاردونتسک (۲۳:۳۰)

دیدار تیم‌های آتلانتا ودیناموزاگرب یکی از دیدار‌هایی است که پیش بینی نتیجه در آن آسان نیست. نماینده ایتالیا پس از مدت‌ها در این رقابت‌ها به میدان می‌رود و دیناموزاگرب هم به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب و آبرومند در این رقابت‌ها است به همین دلیل پیش بینی می‌شود این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار باشد.  

شاگردان پپ در دیگر دیدار این گروه کار اسانی پیش رو دارند. آن‌ها باید با شاختاردونتسکی بازی کنند که مه سال گذشته و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شدند با ۹ گل این تیم را شکست دهند.  

رئال مادرید - پاری سن زرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه / اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان

گروه  D 

 یوونتوس - اتلتیکو مادرید (۲۳:۳۰) 

لوکوموتیو موسکو - بایرلورکوزن (۲۳:۳۰) 

دیدار تیم‌های فوتبال یوونتوس و اتلتیکو مادرید یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امشب هستند. شاگردان ساری امیدوارند در این بازی خانگی به پیروزی برسند و ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنند. هواداران یوونتوس از این تیم انتظار قهرمان دارند  و باید دید شروع این تیم در رقابت‌های امسال به چه صورت خواهد بود.  

تیم‌های یوونتوس و اتلتیکو مادرید فصل گذشته و در دور حذفی این این رقابت‌ها هم با هم  رو به رو شدند که تیم اتلتیکو در خانه با ۲ گل یوونتوس را شکست داد، اما در بازی برگشت با نتیجه ۳  - ۰ باخت تا یوونتاوس با هت تریک رونالدو به مرحله بعدی برسد.  داگلاس کاستا، کیه لینی، دی شیلیو و پیه سا برای یوونتوس و موراتا و ورشیلو از اتلتیکو مادرید مصدومان و غایبان این بازی هستند.  

تیم‌های فوتبال بارلورکوزن و لوکوموتیو هم دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند.  

رئال مادرید - پاری سن زرمن / جدال با لشکر مصدومان در قلب فرانسه / اولین محک یوونتوس ساری در لیگ قهرمانان


بیشتر بخوانید: بازتاب درخشش سردار آزمون در سایت فاکس اسپورت آسیا


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار