سته اخبار حوادث امروز بیست و هفتم شهریور ماه ۹۸.

دستگیری دو صیاد متخلف در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هفتم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری متخلفان صید غیرمجاز

علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:ماموران یگان حفاظت اداره آبادان دو صیاد متخلف که با استفاده از موتور برق و شیوه‌ای ناجوانمردانه در نهر مارد این شهرستان اقدام به صید ماهی کرده بودند، را دستگیر کردند.

او افزود: متخلفان پس از مشاهده ماموران پس از جا گذاشتن موتور برق، از محل متواری شدند ولی این افراد شناسایی و سپس دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان ادامه داد: از این متخلفان علاوه بر یک دستگاه موتور برق ادوات صید غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

فتحی نیا گفت: استفاده از موتور برق و جریان الکتریسیته موجب فلج شدن ماهی‌ها می‌شود و صیادان پس از تلف شدن ماهی ها، آن‌ها را با تور از سطح آب جمع آوری می‌کنند.

او افزود: شعاع عمل این دستگاه با توجه به ولتاژ دستگاه متغیر است و علاوه بر ماهی ها، دیگر جانداران موجود در آب‌ها را نیز از بین می‌برد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان در پایان ادامه داد: صید غیرمجاز ماهی با جریان الکتریسته یکی از روش‌های کشتار دسته جمعی ماهیان است که عواقب سوئی بر مجموعه اکوسیستم آبی در محل صید و نیز خطر برق گرفتگی شدید برای صیادان را در پی دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.