کنعانی زادگان، یاغی جدید شهرآورد

محمد حسین کنعانی زادگان برای نخستین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا بتوانند دل هواداران خود را شاد کنند.

در ترکیب احتمالی که کالدرون برای پرسپولیس در نظر گرفته، نام محمدحسین کنعانی زادگان هم دیده می‌شود. مدافع ملی پوشی که سابقه بازی برای استقلال را دارد و در تیم‌های ماشین سازی تبریز و ملوان بندرانزلی نیز بازی کرده است.


بیشتر بخوانید: نحوه اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی مشخص شد


این بازیکن با درخشش مقابل صنعت نفت آبادان به احتمال زیاد رو در روی استقلال بازی می‌کند و تقابل او با آبی پوشان پایتخت می‌تواند از جذابیت‌ها و حواشی زیادی برخوردار باشد.

کنعانی یاغی جدید دربی پایتخت است او که ۳ سال پیش نیز پس از حضور در تمرینات استقلال تهران بیان کرد که خیلی‌ها گفته بودند من پرسپولیسی هستم، اما تکذیب می‌کنم، پس از حضور در پرسپولیس بیان گفت: امسال می‌خواهم با دل و جان در پرسپولیس بازی کنم و انشاالله به موفقیت‌های خوبی همراه با تیم خواهیم رسید. درحال حاضر آمده ام که جبران کنم، چون عاشق پرسپولیس هستم.

به هرحال دربی ۹۰ پایتخت، روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و باید دید تقابل او با مهاجمان استقلالی چه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
واقعا پول چه ها كه نميكند ، اظهار علاقه بر اساس ماديات واقعا شرم اوره
آخرین اخبار