رونق تولید در چهارمین کارخانه راکد استان گلستان/جشن کارگران پس از تولید دوباره

اعضای ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری استان از بازگشت به کار ۷۰ کارگر، با افزایش تعداد کارگران به ۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اعضای ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری استان امروز میهمان کارگران کارخانه‌ای بودند که بعد از چند سال رکود شروع دوباره تولید خود را جشن گرفتند.

کارخانه لبنیات افتخار گلستان از ۲ سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود، اما با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مشکلات کارخانه مرتفع شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم شروع به کار دوباره این کارخانه گفت: اکنون ۷۰ کارگر بیکار شده این کارخانه به کار بازگشتند و به گفته مدیرعامل کارخانه با افزایش تولید تعداد کارگران امسال به ۲۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

هادی هاشمیان افزود: از آغاز سال تا کنون این چهارمین واحد تولیدی تعطیل استان است که با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره در آن از سر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با فعالیت این واحد‌ها ۳۷۰ کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.

هادی هاشمیان گفت: مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه مستقر در مرکز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی می‌شود.

هاشمیان افزود: بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و وسایل تولید در استان نباید توقیف شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده است فرصت خوبی برای کمک به واحد‌های تولیدی است که بر اثر تحریم‌ها و اهمال (سهل انگاری) برخی مسئولان دچار مشکل شده اند.

هادی هاشمیان افزود: خوشبختانه در این دوره همه دستگاه‌های متولی به ویژه بانک‌ها را به تحرک واداشته است تا در زمینه رونق تولید بیشتر تلاش کنند.
 
انتهای پیام / فا
 

چهارمین کارخانه راکد گلستان شروع به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.