بررسی پرونده ۳ طرح تولیدی، گردشگری و سرمایه گذاری در اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: پرونده ۳ طرح سرمایه گذاری، گردشگری و تولیدی در جلسه کمیته حمایت قضایی اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: پرونده ۳ طرح سرمایه گذاری، گردشگری و تولیدی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.

او با بیان اینکه یکی از پرونده‌های جلسه امروز مربوط به شهرستان سرعین و پروژه‌ای که مربوط به احداث آبگرم ساری سو بود که در مرکز شهر واقع شده و گودبرداری آین پروژه آغاز شده که به دلیل مشکلات اداری و موانع از سال ۸۸ تکمیل نشده که مقرر شد چنانچه شرکت توان ادامه کار را داشته باشد مساعدت‌های لازم انجام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از پرونده‌ها نیز مربوط به شرکت آب معدنی مسکو بود که بیش از ۱۵ سال است تعطیل شده و سرمایه گذار جدیدی اعلام آمادگی کرده که مقرر شد مشکلات اداری این واحد تولیدی برطرف شود.

خدادادی گفت: در پرونده دیگر که مربوط به شرکت معدنی سنگ آهن معین در شهرستان مشکین شهر بود که سرمایه گذار در این شهرستان اقدام به اکتشاف و استخراج معدن کرده است که این شرکت متعهد بود که در کنر این استخراج کارخانه‌ای متناسب با آن معدن هم احداث کند این تعهد انجام نگرفته است که امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی مقرر شد چنانچه سرمایه گذار اقدام به احداث کارخانه نماید مشکلات اداری و موانع آن برطرف شد.

او اظهار کرد: از ابتدای سال جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان برگزار و به مشکلات ۲۶ کارگاه‌های تولیدی سرمایه‌گذاری گردشگری رسیدگی شده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ددگستری استان اردبیل افزود: پس از تغییر و انتقال مکان دبیرخانه کمیته حمایت قضایی و سرمایه‌گذاری به دادگستری سرعت دقت و پیگیری مصوبات این کمیته سرعت بیشتری یافته است و مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی در سریعترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خدادادی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل اهتمام مدیران و مسئولانه دستگاه‌های اجرایی استان به بحث سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و و اشتغال را زمینه‌ساز پیشرفت استان دانست و گفت: اگر مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی اقتصادی نگاه کلان به مقوله اقتصادی داشته باشند و از بخشی‌نگری و جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.