برگزاری کلاس داوری درجه ۳ والیبال به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق

مسئول ورزش بانوان باشگاه سنگ آهن گفت: دوره کلاس داوری درجه ۳ والیبال بانوان با حضور مدرس بین المللی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فاطمه رنجبر مسئول ورزش بانوان باشگاه سنگ آهن گفت:کلاس داوری درجه ۳ والیبال از ۲۱ شهریورماه در ۶ روز به صورت فشرده زیر نظر هدیه صابری مدرس بین المللی فدراسیون والیبال در سالن کنفرانس و امام علی (ع) باشگاه سنگ آهن برگزار شد.

او افزود: ۲۱ شرکت کننده بومی در این دوره آموزشی با قوانین والیبال به صورت تئوری و عملی آموزش دیده و در نهایت برای دریافت کارت داوری درجه ۳ والیبال آزمون‌های مربوطه را گذراندند.

رنجبر تصریح کرد: از مهمترین اهداف باشگاه، آموزش قوانین داوری به خصوص برای مربیان و پرورش داوران جوان است که باشگاه سنگ آهن در نظر دارد در تمامی رشته‌های فعال خود این مهم را عملی کند.

او اعلام کرد: نتایج آزمون‌های این دوره پس از انجام امور اداری در فدراسیون والیبال، اعلام خواهد شد.

مراسم اختتامیه کلاس داوری درجه ۳ والیبال با حضور محمدرضا کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن، سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، فاطمه رنجبر مسئول ورزش بانوان باشگاه سنگ آهن و مهناز عباسی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان برگزار شد.

آمادگی باشگاه سنگ آهن جهت برگزاری دوره  های آموزشی

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن در این مراسم  گفت:  برگزاری دوره‌های آموزشی در تمامی رشته‌های ورزشی و علی الخصوص در زمینه مربیگری و داوری باعث پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی ورزش در شهرستان خواهد شد و همچنین از آمادگی باشگاه سنگ آهن جهت برگزاری هر کدام از این دوره‌ها خبر داد.

او افزود: حضور مربیان و داوران شهرستان بافق در عرصه‌های استانی و ملی باعث افتخار شهرستان خواهد بود و از شرکت کنندگان برای رسیدن به درجات عالی و تلاش جهت حضور در عرصه‌های بالاتر را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار