قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات دستگاه قضا مردم را به اصلاح امور امیدوار کرده است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی اقدامی بزرگ است و مردم را به اصلاح امور و کاهش فساد امیدوار کرده است.

اقدامات اخیر دستگاه قضامردم را به اصلاح امور  امیدوار کرده است/قوه قضائیه بیش از قبل مردمی شدهسید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه، اظهار کرد: از زمانی که آقای رئیسی به ریاست قوه قضاییه منصوب شده اند موضوع مبارزه با فساد، تضییع حقوق مردم و آشکارسازی آن بیش از قبل در دستور کار قرار گرفته است و می‌توان این امر را حرکت مثبتی دراین قوه قلمداد کرد.

او افزود: قوه قضائیه بیش از قبل مردمی شده به نحوی که رئیس و سخنگوی آن  مردم را در جریان اخبار و اطلاعات قرار داده و برای افکار عمومی احترام قائل هستند.

قاضی زاده بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مثبت قوه قضاییه این است که در مسائلی که برای مردم اهمیت دارد دقت نظر بیشتری به خرج می‌دهد، همچنین کاهش تعداد زندانیان کشور یکی دیگر از این اقدامات مثبت است که امیدواریم همچنان این رویه ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:رویکرد رئیس قوه قضاییه امید بخش است/ مجلس باید به قوه قضاییه کمک کند

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی اقدامی بزرگ و قابل توجه است و مردم را به اصلاح امور و کاهش فساد امیدوار کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار