رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد؛

برای مبارزه با فرار مالیاتی در کشور عزم خوبی وجود دارد

علی پارسا گفت: امروز عزم خوبی در بین قوای مختلف در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرار مالیاتی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در سفر به شهر مقدس قم در دیدار با بهرام سرمست استاندار قم گزارشی از روند فعالیت‌های سازمان امور مالیاتی کشور ارائه کرد.

او در این دیدار گفت: اصلی‌ترین هدف نظام مالیاتی، اصلاح نظام درآمدی و اقتصادی کشور و حرکت به سمت توسعه و عدالت اجتماعی است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان داشت: وصول مالیات همراه با اصول دستور کار نظام مالیاتی است که در این شرایط فضای اقتصادی و کسب و کار در کشور رو به بهبودی خواهد رفت.

او با بیان اینکه معتقدیم برای تحقق عدالت مالیاتی، مالیات باید متناسب با ثروت، درآمد و مصرف افراد اخذ شود، افزود: با یک نظام مالیاتی کارآمد، منصف، عادل و شجاع می‌توانیم انتظار تحقق عدالت در جامعه را داشته باشیم.

پارسا با تأکید بر مقابله یکپارچه با پدیده فرار مالیاتی در کشور، بیان داشت: امروز عزم خوبی در بین قوای مختلف در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرار مالیاتی وجود دارد که امیدوار کننده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور افزود: ما امروز در عرصه اقتصاد با یک جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان مواجه هستیم که در این شرایط موضوع فرار مالیاتی کیان کشور را هدف قرار می‌دهد لذا باید مبارزه فرا قوه‌ای با این پدیده داشت و در صورتی در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی موفق خواهیم بود که همکاری‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح سه قوه برقرار باشد.

انتهای پیام/الف

عزم خوبی برای مبارزه با فرار مالیاتی در کشور وجود دارد

برچسب ها: مالیات ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار