۶ ماه زمان انتظار بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای دریافت حکم دادگاه CAS

بازیکن ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه برای دریافت برای دریافت حکم دادگاه داوری ورزش (CAS) حداقل باید ۶ ماه منتظر بماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس بازیکن سابق تیم فوتبال استرشوند سوئد و حال حاضر آمیان فرانسه که به خاطر شکایت باشگاه اسپانیایی هوئسکا با محرومیت ۴ ماهه و جریمه ۴۰ میلیون کرونی (۴ میلیون یورو) مواجه شده برای دریافت نتیجه تجدیدنظر خواهی اش از دادگاه داوری ورزش، حداقل باید ۶ ماه منتظر بماند.

سایت Sverigesradio سوئد، به نقل از نیکلاس لیدستروم مسئول امور مطبوعاتی باشگاه اوسترشوند نوشت، روند بررسی این پرونده در دادگاه داوری ورزش و اعلام حکم بین شش تا ۱۲ ماه طول خواهد کشید.


بیشتر بخوانید: حضور قدوس برابر نانت در هاله‌ای از ابهام 


سامان قدوس تابستان سال گذشته پیش از پیوستن به آمیان فرانسه به اسپانیا سفر کرد و قرارداد داخلی با هوئسکا امضا کرد، اما به دستور سران باشگاه اوسترشوند نهایتا به تیم فرانسوی پیوست. این اقدام قدوس منجر به شکایت هوئسکا شد.

کمیته انضباطی فیفا هم باشگاه اوسترشوند را از ۲ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرد و سامان قدوس هم با محرومیت ۴ ماهه و پرداخت ۴ میلیون یورو جریمه نقدی مواجه شد.

باشگاه اوسترشوند روز گذشته علیه این حکم در دادگاه داوری ورزش فرجام خواهی کرد.

لیدستروم در این باره می‌گوید: روند رسیدگی به پرونده بین ۶ تا دوازده ماه طول می‌کشد. اما ما فکر می‌کنیم ما می‌توانیم اوضاع را درست کنیم. ما چندین وکیل داریم که روی این پرونده کار می‌کنند و می‌گویند ما شانس خوبی برای پیروزی در این پرونده داریم.

او درباره جریمه نقدی هم گفت: مبلغ جریمه به سامان قدوس تعلق می‌گیرد، اما ما به عنوان باشگاه وقت، به طور مشترک و جدی مسئولیت پذیر هستیم. این یعنی چه، ما واقعا نمی‌دانیم. ممکن است معنی آن این باشد که ما موظفیم به او در این زمینه کمک کنیم.

چنانچه حکم فیفا تایید شود و قرار باشد اوسترشوند هم در پرداخت جریمه ۴۰ میلیون کرونی مشارکت کند وضع برای این تیم بسیار وخیم خواهد شد، زیرا این باشگاه در حال حاضر شرایط بحرانی را تجربه می‌کند و اگر نتواند ظرف ۱۰ روز ۱۰ میلیون کرون تامین کند، حتی خطر ورشکستگی هم این باشگاه را تهدید می‌کند.


بیشتر بخوانید:  شکست آمیان در غیاب قدوس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار