لیگ قهرمانان اروپا، تخصص سردار ایرانی

مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان موفق شد تا نخستین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ را در فرانسه به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ موفق شد گل برتری تیمش را در دیدار با لیون به ثمر برساند.

او درحالی ۲ شب قبل موفق شد سومین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل لیون به ثمر برساند که پیش از این نیز در این رقابت‌ها موفق به گلزنی مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید شده بود.


بیشتر بخوانید: رکورد جدید سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا


سردار فصل گذشته نیز عملکرد درخشانی در ترکیب زنیت داشت و پس از حضورش در این تیم موفق شده بود به شدت خط حمله زنیت را ارتقا و این تیم را تغییر دهد. سردار با گلزنی مقابل لیون از تعداد گل‌های مهدی مهدوی کیا در لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد و در کنار علی دایی قرار گرفت که او هم پیش از این موفق به ثبت ۳ گل در این رقابت‌ها شده بود.

سردار در بازی مقابل لیون لقب اولین گلزن، اولین گیرنده کارت زرد، اولین مصدوم و اولین تعویضی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد تا نام او تا سالیان سال در ذهن‌ها باقی بماند.

سردار که در کنار زیوبا زوج خطرناک این روز‌های زنیت محسوب می‌شوند، تاکنون عملکرد خوبی داشته اند، هرچند سردار آزمون مصدوم شد و تا یک هفته دیگر به مستطیل سبز باز می گردد.

در پایان لازم به ذکر است، زنیت در گروه G با تیم‌های لیون، بنفیکا و لایپزیگ همگروه است.


بیشتر بخوانید: بازتاب درخشش سردار آزمون در سایت فاکس اسپورت آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار