تیم‌های ستارگان احمدی، یاران امید، فولاد هرمزگان و آریا اسلام آباد به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام ستارگان هرمزگان صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،تیم‌های ستارگان احمدی، یاران امید، فولاد هرمزگان و آریا اسلام آباد به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام ستارگان هرمزگان صعود کردند.

در ادامه بازی‌های مرحله گروهی این رقابت‌ها و از گروه نخست دیشب تیم ستارگان احمدی با ۳ گل نایبند بندرعباس را شکست داد و با سه برد متوالی و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در دیگر بازی این گروه تیم یاران امید ۲ بر ۱ بندر آرمان را مغلوب کرد و با کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در بازی‌های گروه دوم نیز تیم فولاد هرمزگان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پرواز بندرعباس گذشت و با کسب ۷ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

از همین گروه تیم آریا اسلام آباد با ۹ گل اتحاد سرخون را در هم کوبید و با کسب ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فولاد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امشب از ساعت ۲۰ تیم فولاد هرمزگان با یاران امید بندرعباس دیدار می‌کند و از ساعت ۲۱ نیز ستارگان احمدی به مصاف آریا اسلام آباد می‌رود.

دیدار‌های رده بندی و فینال نخستین دوره مسابقات فوتسال جام ستارگان هرمزگان فردا شب در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

نتایج مسابقات فوتسال جام ستارگان هرمزگان

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.