سناریوی آلودگی گندم‌ها این بار در سمنان/ جو سازی‌هایی که واقعیت ندارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ادعای آلودگی گندم‌های خریداری شده در سال زراعی ۹۸-۹۷ واقعیت ندارد.

سناریوی آلودگی گندم‌ها این بار در سمنان/ جوسازی‌هایی که واقعیت نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد باقر منوچهری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر خرید گندم آلوده در برخی از خبرگزاری‌های داخل کشور و رسانه‌های معاند خارجی منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

او افزود: جوسازی‌هایی از این دست و آلوده نشان دادن گندم به عنوان محصول راهبردی در کشور دسیسه دشمنان است و به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: حتی اگر گندم آلوده به شرکت غله تحویل شود که این طور نیست، فرآیند بوجار این محصول راهبردی در هفت مرحله انجام می‌شود و حتی گندم‌های بی‌مغز هم در فرآیند کیفیت بخشی گندم از محصول خارج می‌شود.

منوچهری تصریح کرد: ورود بخش خصوصی برای خرید گندم برای اولین بار در امسال آغاز شد و این فعالان اقتصادی میزان ناچیزی از گندم کشاورزان را خرید کردند.

او اضافه کرد: گندم‌های خریداری شده فعالان اقتصادی از کشاورزان با رعایت نکات بهداشتی و نظارت دقیق و مستمر براساس فرآیندی به آرد تحویل می‌شود و در بخش‌های صنفی و صنعتی مصرف خواهد شد.

منوچهری ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد و وزارت بهداشت نظارت‌های دقیقی بر روی فرآیند انتقال گندم به سیلو و تبدیل آن به آرد دارند و انتشار خبر‌های غیرکارشناسی و نامعقول از این دست دسیسه دشمنان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۸۴ هزار و ۱۲۸ تن گندم به صورت تضمینی در سال زراعی جاری در استان خریداری شد که تاکنون ۹۹.۵ درصد از مطالبه‌های گندمکاران سمنان پرداخت شد.

ارزش گندم‌های خریداری شده یک‌هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال است که براساس برنامه‌ریزی‌ها فرآیند توزیع این محصول راهبردی در ماه‌های آینده در استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

ادعای آلودگی گندم‌های خریداری‌شده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۱۴:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
بزرگ‌ترین صادر کننده گندم به ایران شرکت‌ی فرانسوی آست ، آقایان نفوذی تمام تلاش خود را انجام میدهند تا خودکفایی گندم در کشور متوقف شود و دولت هم در تاخیر خرید گندم داخلی زمینه را برای واردات هر چه بیشتر محصولات کشاورزی انجام میدهند ، بده و بستان‌های مخفیانه آقایان با فرانسه در جهت منافع فرانسویان و خودشان است نه کشور و ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
خوبم هست وقتی ذرت آلوده و تراریخه وارد میشه گندمم وارد میشه هیچکی به هیچکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
این الودگی گندم تز شن خاک وهزار چیز دیگری حقیقت دارد وسالها هست این اتفاق میفته وسودشم به وزارت کشاورزی ورانت خورهای این حوزه هست تا نظارت نباشه همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
احسنت کاملا درست است ، سال ها است که به این ملت روغن تراریخته و انواع حبوبات وارداتی تراریخته میدهند و باعث این همه نازایی و سرطان و بیماری های دیگر شده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
استان فارس من خودم شخصا میدونم که ماسه بادی قاطی گندم میکنن..