ظریف:

باقیمانده تیم B برای فریب دادن ترامپ تلاش می‌کنند

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: «اقدام به جنگ» یا «تحریک به جنگ»؟ باقیمانده تیم B تلاش دارند تا دونالد ترامپ را برای ورود به جنگ فریب دهند.

باقیمانده تیم B برای فریب دادن ترامپ تلاش می‌کنندبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اقدام به جنگ» یا «تحریک به جنگ»؟ باقیمانده تیم بی (همراه با هم‌پیمانان جاه‌طلب) تلاش دارند تا دونالد ترامپ را برای ورود به جنگ فریب دهند. به خاطر خودشان هم که شده، باید دعا کنند به آنچه که در پی آن هستند، نرسند. آن‌ها هنوز در حال پرداخت هزینه جنگی به مراتب کوچکتر در یمن هستند که با نخوت فراوان می‌خواستند چهار سال پیش، آن را تمام کنند.

ترک عادت موجب مرض است!

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین در توئیتی دیگر با انتشار ویدئویی از پمپئو که در آن درباره فعالیتش به عنوان رئیس سازمان سیا صحبت می‌کند، نوشت: ترک عادت موجب مرض است آقای پمپئو! «دروغ و فریب» و پیشانی به خاک ساییدن در برابر دست‌نشاندگان خارجی که به جان و مال دیگران هیچ اعتنایی ندارند، طی روز‌های اخیر به سطح جدیدی رسیده است. مسیر رستگاری این است: مغتنم شمردن فرصت و پایان فاجعه یمن، نه گسترده‌تر کردن آن.

بیشتر بخوانید: ظریف با همتای عراقی‌اش درباره آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کرد 

ظریف در توئیتی با تازه کار خواندن همتای آمریکایی اش یک درس تاریخی را به او یادآوری کرد و نوشت: «پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده تلاش دارد با توسل به تحریم‌های بی‌جا و خودمحورانه ایالات متحده، از تعهد ایالات متحده به صدور روادید برای هیأت‌های شرکت‌کننده در ملل متحد طفره برود. یک درس تاریخ برای همتای تازه‌کارم: نلسون ماندلا تا سال ۲۰۰۸ یعنی پانزده سال پس از دریافت جایزه نوبل، هنوز در فهرست مراقبت‌های تروریستی ایالات متحده بود».

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار