تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 + تصاویر

طراحی زیبا و چشم‌نواز خودروی جدید بی‌ام‌و به طرز شگفت انگیزی علاقه‌مندان به خبرهای خودرو را متحیر کرده است.

تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویری از کانسپت خودروی BMW 4 موجب شگفتی عاشقان اتومبیل‌های بی‌ام‌و شده است. خودروی جدید بی‌ام‌و از طراحی بی‌نظیر برخوردار بوده و با ظاهر چشم‌نواز خود می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند و خودرویی موفق و پرفروش برای شرکت آلمانی باشد.


بیشتر بخوانید: خودروی BMW X5 xDrive45e، اتومبیل هیبریدی بی‌ام‌و با ۳۸۸ اسب‌بخار قدرت +تصاویر


کانسپت خودروی BMW 4 شباهت زیادی به اتومبیل‌ شخصیت‌های ابرقهرمانی در فیلم‌های هالیوودی دارد و در واقع چنین طراحی نشانه‌گر ساعت‌ها تلاش ستودنی مهندسان بی‌ام‌وی برای طراحی این خودرو است. غول صنایع خودروسازی آلمان هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از جزئیات فنی و ظاهری این خودرو منتشر نکرده و تنها منبع قابل استناد کنونی تصاویر کانسپت منتشر شده از این اتومبیل است. 

تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 +تصاویر

خودروی جدید بی‌ام‌و، اتومبیلی اسپرت یا اثری هنری؟

پس از انتشار تصاویر کانسپت BMW 4 کاربران فضای مجازی واکنش‌های زیادی نسبت به آن‌ها نشان دادند. برخی از این کاربران گفتند: "خودروی جدید بی‌ام‌و بسیار بیشتر از یک اتومبیل است و می‌توان آن را یک اثر هنر دانست. بی‌ام‌و در این خودرو از نوع خاصی از چراغ‌های ال‌ای‌دی استفاده کرده است."

تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 +تصاویر

تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 +تصاویر

چراغ‌های ال‌ای‌دی جدید در کنار ظاهر عجیب خود جذابیت خودرو را بیشتر کرده و ابهتی خاص به آن بخشیده است. هنوز مشخص نیست BMWدقیقا در چه زمانی خودروی BMW 4 را به طور رسمی معرفی می‌کند و چه سیاستی را برای قیمت‌گذاری آن در نظر گرفته است. با توجه به ظاهر و شایعات موجود در مورد امکانات پیشرفته موجود در این اتومبیل احتمالا بی‌ام‌و قیمت بالا برای این وسیله نقلیه در نظر می‌گیرد. 

تجلی هنر طراحی بی‌ام‎‌و در کانسپت خودروی BMW 4 +تصاویر

اخیرا رقابت در حوزه خودروهای اسپرت و سوپراسپرت بین تولید کنندگان اروپایی شدید‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته شده است و می‌تواند در حال حاضر اروپا را مهد تولید اتومبیل‌های قدرتمند اسپرت دانست. 

انتهای پیام/

انتشار تصاویر کانسپت خودروی BMW 4 موجب شگفتی علاقه‌مندان به اتومبیل‌های اسپرت شد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار