استان کرمانشاه بیش از ۵۰ هزار فارغ التحصیل بیکار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  ۵۰ هزار و ۷۵۰ نفر از بیکاران استان کرمانشاه دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

بیش از ۵۰ هزار فارغ التحصیل بیکار در استان کرمانشاه وجود داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حسن عزیزی عصر امروز پنجشنبه در شورای اداری استان کرمانشاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: استان کرمانشاه در برخی از شاخص‌های بازار کار نسبت به کشور عقب‌تر است.

او با اشاره به آمار اشتغال فارغ التحصیلان بیکار در استان کرمانشاه افزود: نرخ فارغ‌التحصیلان بیکار در کشور ۱۸.۳ درصد است، اما این رقم در استان کرمانشاه به ۲۸.۵ درصد آمار بیکاران می‌رسد ۵۰ هزار و ۷۵۰ نفر از بیکاران استان کرمانشاه دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

عزیزی به شاخص دیگری در استان اشاره کرد و ادامه داد: متوسط هزینه خانوار شهری و روستایی در استان از درآمدهایشان بیشتر است.

این مسئول همچنین بیان داشت: استان کرمانشاه قابلیت جذب همه نوع منابع مالی دارد و حتی استعداد جذب دوبرابری تسهیلات اشتغال فعلی را دارد در سال گذشته ۴۲ کارگروه استانی و بیش از ۳۰۰ جلسه شهرستانی این کارگروه برگزار شده است.

انتهای  پیام/ز

 

 

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کرمانشاه

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار