تداوم اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا دهم مهر ماه در استان زنجان

طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان زنجان تا دهم مهر ماه ادامه خواهد یافت.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا دهم مهر ماه ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان  با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اقلام پر مصرف در آستانه فرارسیدن ماه مهر و ایام بازگشایی مدارس هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان دانست.

او اظهار کرد: پایش مستقیم بازار در زمینه تامین و توزیع لوازم التحریر توسط واحدهای تامین کننده آنها ، برخورد با احتکار و عدم عرضه ، جلوگیری از فروش نوشت افزار تقلبی ، ممانعت از فروش اجباری ، رعایت درصدهای سود مجاز ، رعایت و درج قیمت ها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

فغفوری یادآور شد : وحدت رویه در اقدامات نظارتی و کنترل بازار با هدف ایجاد آرامش از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد : این طرح با همکاری ادارات کل استاندارد ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در قالب انجام گشتای مشترک بازرسی  در حال اجراست.

وی عنوان کرد : در این طرح علاوه بر اینکه از پتانسیل ناظرین افتخاری به صورت نامحسوس در سطح نمایشگاهها ، کتاب فروشی ها و سایر مراکز عرضه اقلام تحریری استفاده می شود ،۳۰نفر بازرس اصلی نیز بر روند توزیع این کالاها نظارت کامل دارند.

انتهای پیام/ن

 

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.