معروف: در فدراسیون والیبال جنگ بر سر صندلی ریاست است/ به عشق مردم ایران بازی کردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: می‌توانم ساعت‌ها درد و دل کنم، اما گوش شنوا نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: همیشه دیدار نیمه‌نهایی سخت است. استرس شکست روی بازیکنان وجود دارد چرا که شانس هر ۲ تیم برای پیروزی یکسان است. ست اول را واگذار کردیم، اما به بازی بازگشتیم.

معروف: در فدراسیون والیبال جنگ بر سر صندلی ریاست است/ به عشق مردم ایران بازی کردیم

او گفت: از هر ۲ تیم ژاپن و استرالیا شناخت داریم. هر ۲ تیم شانس پیروزی در بازی امشب را دارند. همه تیم‌ها با انگیزه به مصاف ایران می‌آیند. دوست داریم در مسابقه فینال استرالیا را شکست دهیم، چون یک بار هم به آن‌ها باخته‌ایم. مقابل ژاپن و استرالیا باید با قدرت بازی کرد.

معروف در مورد شرایط فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون به حدی بی در و پیکر است که نباید انتظاری از آن داشت. جنگ بر سر صندلی ریاست بالا گرفته است. همه دنبال صندلی ریاست و جایگاه هستند. رئیس نداریم، اما قصد داریم به مسابقات جام‌جهانی برویم. نباید از چنین فدراسیونی انتظاری داشت.

او گفت: در حال حاضر بازیکنان و کادرفنی فقط تلاش می‌کنند. هیچکس به فکر ما نیست. می‌توانم درباره این موضوع ساعت‌ها حرف بزنم، اما گوش شنوا نیست. تا این لحظه بدون چشم داشتی به عشق مردم ایران بازی کردیم. هیچکس در فدراسیون والیبال کسی به فکر نیست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
درود همه مردم ایران به شما جوانان غیور انشاالله همگیتون همواره پیروزوتندرست باشید
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۲۱:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
بازم دمتون گرم که با افتخاراتتون دل مردمو شاد میکنین
آخرین اخبار