حذف نام شهدا از معابر شهر غلامان عمدی نبوده است/ ۱۰ روز آینده اصلاح خواهد شد

انتشار تصاویر تابلو‌های سردرب کوچه‌ها و معابر شهر غلامان بدون واژه "شهید" مدتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و باعث اعتراض مردم نسبت به این موضوع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، خطایی که چه عمدی و چه سهوی بعد از تعداد معدودی از شهر‌های کشور، اکنون در شهر غلامان به چشم می‌خورد.

جریان تامل برانگیز حذف واژه شهید از معابر شهر غلامان، با واکنش مردم و رسانه‌های مجازی شهرستان راز و جرگلان و حتی استان مواجه شده که خواستار اصلاح هر چه سریع‌تر این نقیصه هستند.

محمد زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با عصر اترک با اشاره به جریان حذف عنوان "شهید" از تابلو‌های معابر شهر گفت: تابلو‌های سردرب معابر حدود ۷ سال گذشته نصب شده اند و این موضوع جدیدی نیست و در دوران قبل مدیریت بنده بوده است.

وی عنوان کرد: قرار است که شهرداری بزودی در شهر غلامان مستقر شود که بعد از استقرار به اصلاح تابلو‌ها هر چه سریع‌تر اقدام خواهد شد.

جواد جوانوش بخشدار بخش غلامان نیز در گفتگو با عصر اترک در حالی که از حذف بودن واژه "شهید" در تابلو‌ها طی این سال‌ها بی خبر بوده و متوجه موضوع نشده، خاطر نشان کرد: این خطا غیر عمدی بوده و نیت عامدانه‌ای در بطن موضوع مطرح نبوده است.

وی در ادامه افزود: ۱۰ روز آینده تمامی سردرب‌های معابری که فاقد واژه "شهید" هستند برطرف و اصلاح خواهد شد.

منبع: عصر اترک

انتهای پیام/ ر

حذف نام شهدا از معابر شهر غلامان عمدی نبوده است/ ۱۰ روز آینده اصلاح خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
خداکنه