درخشان: هافبک‌ها برگ برنده شهرآورد پایتخت هستند/ پرسپولیس با یک گل پیروز می‌شود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که خط میانی اش بهتر بازی کند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد پایتخت دارد.

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه شهرآورد ۹۰ اظهار کرد: هر ۲ تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و اگر استقلال تاکنون در لیگ برتر نتیجه نگرفته است دلیلی بر عملکرد ضعیف این تیم نیست چرا که این تیم بزرگ است و نتایج قبل این ۲ تیم تاثیری بر روی شهرآورد (دربی) پایتخت ندارد. هر تیمی که از توانمندی‌های خود استفاده کند برنده این دیدار است.

درخشان درباره برگ برنده شهرآورد پایتخت بیان کرد: به نظرم هافبک‌های ۲ تیم نقش اساسی در این بازی دارند و هر تیمی که هافبک هایش بهتر بازی کنند شانس بیشتری برای پیروزی در شهرآورد سرخابی‌ها دارد.


بیشتر بخوانید: نتیجه دربی ۹۰ را شما پیش‌بینی کنید


تفاوت مربیان خارجی با داخلی ها را باید در شهرآورد ببینیم 

او درباره اینکه کالدرون و استراماچونی سرمربیان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۰ بیان کرد:  این ۲ مربی خارجی اولین شهرآورد سرخابی‌ها را تجربه می‌کنند و همه انتظار ارائه یک بازی خوب از ۲ تیم دارند. به هر حال ما باید تفاوت مربیان خارجی با داخلی‌ها را در شهرآورد ببینیم و امیدوارم این ۲ مربی بتوانند تفکرات  و نحوه فوتبال خود را در زمین مسابقه پیاده کنند و یک دربی جذاب و دیدنی شاهد باشیم که تماشاگران لذت ببرند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از شهرآورد پایتخت دارد، گفت:  زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم تیم ما  یک بر صفر از استقلال عقب بود که در نهایت توانستیم ۲ بر یک این بازی را پیروز شویم. علاوه بر این در یک بازی دیگر توانستیم با نتیجه ۳ برصفر استقلال را شکست بدهیم. به هر حال پیروزی‌ها در شهرآورد بهترین خاطره ام از این بازی هاست و باخت‌ها جزء خاطرات بدم است.  

بازی محتاطانه باعث تساوی در شهرآورد پایتخت می شود 

او درباره اینکه در شهرآورد‌ها توصیه‌ای به ۲ تیم پرسپولیس و استقلال شده است، بیان کرد: فقط حرف و حدیث بوده است و هیچ  کس توصیه‌ای قبل از بازی دربی  به ما نمی‌کرد. هر تیمی دوست دارد این بازی مهم و حیثیتی را پیروز شود و اگر هم بازی سرخابی‌ها مساوی می‌شود به علت اینکه ۲ تیم با احتیاط بازی می‌کنند.  

درخشان درباره کری خوانی اش برای تیم استقلال تصریح کرد: تیم استقلال قابل احترام است و آرزوی موفقیت برای هر ۲ تیم می‌کنم و امیدوارم بازی جذابی به نمایش بگذارند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه شهرآورد پایتخت گفت: به نظرم پرسپولیس می‌تواند با نتیجه یک برصفر این بازی را پیروز شود.


بیشتر بخوانید: کالدورن دربی باز‌تر از استراماچونی


انتهای پیام/ 

اظهارات درخشان در خصوص بازی شهرآورد پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار