به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بسیجیان شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام رضا طاهریان امام جماعت شرکت توزیع برق استان سمنان در این آئین گفت: هشت سال دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای اثبات ایمان و حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران بود.

او بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس و روز‌های حساس و سرنوشت ساز آن، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

 امام جماعت شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مولفه‌های عینی است که مفهوم عینی و عملی مقاومت را شکل داده افزود: نظام جمهوری اسلامی زمانی توانست قدرت غالب صدام را از بین ببرد که مقاومت رابه عنوان مدل عملی سیاست ورزی خود تعریف کرد.

حجت الاسلام رضا طاهریان اظهار داشت: اگر تمام جنگ تحمیلی تبدیل به یک خرده گفتمان شود، آن خرده گفتمان، مقاومت نام دارد.

او تصریح کرد: دفاعی بودن، معنویت جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس، استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد برعلیه باطل، بزرگواری و مروت در عین قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان، مهم‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام / م

اگر تمام جنگ تحمیلی تبدیل به یک خرده گفتمان شود، آن خرده گفتمان، مقاومت نام دارد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.