افتتاح چهارمین سالن تشریح پزشکی قانونی استان کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افتتاح چهارمین سالن تشریح پزشکی قانونی استان در شهرستان صحنه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک سالن تشریح در استان تا سال گذشته، گفت : خوشبختانه طی یک سال گذاشته توانستیم سه سالن تشریح در شهرستان‌های مختلف استان راه اندازی کنیم.

او گفت : اولین سالن تشریح پایان سال گذشته در شهرستان اسلام آبادغرب به بهره برداری رسید که ساختمان آن با صرف اعتبار ۱۳۰ میلیون تومانی توسط شورای شهر و شهرداری این شهر تهیه و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و ما نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات تخصصی برای این سالن تشریح تامین کردیم.

خانی افزود: سالن تشریح بعدی نیز دو ماه پیش در شهرستان هرسین به بهره برداری رسید که مجددا ساختمان آن توسط شورای شهر و شهرداری این شهر تهیه و ۸۰ میلیون تومان برای تجهیز آن هزینه کنیم.

او گفت: امروز (۳۰ شهریور) هم سالن تشریح شهرستان صحنه به بهره برداری رسید که برای تجهیز ساختمان آن که توسط شهرداری و شورای این شهر تامین شده حدود ۶۰ میلیون تومان اعتبار صرف شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی سالن تشریح در سایر شهرستان‌های استان نیز خبر داد و افزود: طبق صحبت‌هایی که با شورای شهر و شهرداری شهر‌های سرپل ذهاب و کنگاور داشته‌ایم، به زودی ساختمان در این دو شهر در اختیار ما قرار گرفته و کار تجهیز و راه اندازی آن را انجام می‌دهیم.

او افزود: شهر‌های روانسر و سنقر هم در نوبت‌های بعدی قرار دارند که سالن تشریح در آن‌ها راه اندازی می‌شود.

خانی گفت: کار تشریح جسد و آزمایش‌های تخصصی در همین سالن‌ها انجام می‌شود و تنها در صورت نیاز به آزمایش‌های بسیاری تخصصی، نمونه‌ها به مرکز پزشکی قانونی استان ارسال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

سه سالن تشریح در شهرستان‌های مختلف استان راه اندازی کردیم

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار