از ابتدای امسال؛

۵۹ مورد گواهی تأیید ایمنی آسانسور صادر شد

از ابتدای امسال، ۵۹ مورد گواهی تأیید ایمنی و عملکرد آسانسور در استان چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،عبداله نظری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۵۹  مورد گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور صادر شده است.

او افزود: تمامی بازرسی‌ها از آسانسور‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری، توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می‌گیرد.

نظری اضافه کرد: در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور توسط شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می‌کند.

او در ادامه بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسور‌ها تأکیدکرد و ادامه داد: همه آسانسور‌های نصب شده درکشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد زیر پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداری‌های استان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها ابلاغ شده است.

نظری اعلام کرد: صدورپروانه پایان کار از سوی شهرداری‌ها برای ساختمان‌های دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، مشروط به دریافت گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان است.

او گفت: این گواهینامه دارای اعتبار یکساله است و آسانسور‌ها باید در دوره‌های یکساله مورد بازرسی دوباره قرار گیرند.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از شهروندان، مالکان و انبوه سازان خواست، با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، قرارداد منعقد کنند.

انتهای پیام/خ

ضرورت ارتقای ایمنی و کیفیت عملکرد آسانسور‌ها

برچسب ها: استاندارد ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.