بهره برداری از کارگاه اشتغال زایی فرش در پلدختر

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر از بهره‌برداری کارگاه اشتغال‌زایی و تسهیل‌گری فرش در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ محمد محمودوند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه روز اول هفته دفاع‌مقدس با عنوان روزقدرت، توانمندی، اقتدار نیرو‌های مسلح است، اظهار داشت: در اولین روز هفته دفاع‌مقدس اقشار مختلف بسیج در دیدار با امام‌جمعه پلدختر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری تجدید میثاق می‌کنند و برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های بصیرتی زینبی و برنامه تبیین آموزش و گفتمان‌سازی در راستای مسجدمحوری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در دومین روز هفته دفاع‌مقدس زنگ مقاومت در مدارس شهرستان پلدختر به‌صدا در‌می‌آید، افزود: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای سرباز، برگزاری ایستگاه نقاشی وتجلیل از سربازان نمونه سپاه و نیروی انتظامی نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه در سومین روز هفته دفاع‌مقدس که با عنوان رونق تولید وحمایت مردمی‌ست اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را خواهیم داشت، عنوان کرد: برگزاری نشست کارفرما با کارگران، اعزام تیم‌های پزشکی و توزیع ۱۰ دستگاه کانکس سرویس بهداشتی به مناطق محروم، افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی وتسهیل‌گری فرش و صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج از جمله برنامه‌های سومین روز هفته دفاع‌مقدس است.

او بیان کرد: در چهارمین روز هفته دفاع‌مقدس که با عنوان بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری ودفاع همه‌جانبه برگزار می‌شود گردهمایی عمومی سیاسی عاشوراییان، برنامه آبروی کوچه افتخار محله و مسابقه کتابخوانی را خواهیم داشت.
محمودوند با اشاره به اینکه در پنجمین روز هفته دفاع‌مقدس برنامه‌هایی از جمله کوهیپمایی مشترک سپاه و نیروی انتظامی برگزار می‌شود، گفت: کلنگ‌زنی پایه پرچم، افتتاح موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی شهدای مدافع حرم، غبارروبی قبور مطهر شهدا و نشست روشنگری با حضور مسئولان از جمله برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر خاطرنشان کرد: برگزاری پیاده‌روی عمومی، ایستگاه سلامت، ایستگاه صلواتی، میز خدمت، حضور دسته‌جمعی نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولان ادارات و ارگان‌ها وسخنرانی فرمانده سپاه این ناحیه ربرنامه‌های روز ششم هفته دفاع مقدس است که با عنوان معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی برگزار می‌شود.

محمودوند با بیان اینکه روز هفتم دفاع‌مقدس با عنوان رزمندگان، حماسه‌آفرینان و جهادگران است، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله نشست مشترک پاسداران و جهادگران، یادواره شهدای جهادگر، کوهپیمایی بسیجیان و افتتاح منازل مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد برگزار می‌شود.

او افزود: در آخرین روز هفته دفاع‌مقدس که با عنوان فرماندهان و پیشکسوتان است ارائه ویزیت رایگان به بیماران، تجلیل از مادران آسمانی، سرکشی به فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع‌مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

کارگاه اشتغال‌زایی فرش در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.