معرفی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حجت رضایی به سمت مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس انتخاب شد.

معرفی مدیرکل امور سیاسی استانداری فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با حضور سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آئین با تأکید بر ضرورت بسترسازی در جامعه به منظور گسترش فضای باز سیاسی در چارچوب‌های قانونی اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب سیاسی قانونی باید به عنوان محور اصلی در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی ایفای نقش کنند.

سید احمد احمدی زاده برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را از مهمترین اولویت‌های کاری حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و به خصوص دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس برشمرد و تصریح کرد: انتظار است دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری حداکثر توان خود را برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرنشاط با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های دستاندرکار در امر انتخابات پیش رو به کار گیرد.

او همچنین بر استفاده کامل از ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی استان برای جلب و جذب مشارکت حداکثری آحاد مردم شریف استان فارس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیرکل و سرپرست پیشین دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری؛ حجت الله رضایی را به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیرکل امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، دبیر کرسی راهبردی شورای عالی امنیت ملی با موضوع قاچاق و امنیت ملی، رئیس گروه مطالعات اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و همچنین سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم از جمله سوابق مدیریتی مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس است.
انتهای پیام/م

انتصاب مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۰:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
قطعا انتخاب ب جا و شایسته ای است
آخرین اخبار