فتحی: امیدوارم فردا روز خوبی برای استقلال باشد/ بازیکنان روحیه خوبی برای دربی دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در اردوی آبی پوشان در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال، گفت: قبل از شروع صحبت‌هایم، لازم است به خانواده عماد عزیز دوباره تسلیت بگویم و امیدوارم این گونه حوادث دیگر در فوتبال ما رخ ندهد.

او درباره دربی پایتخت گفت: ما مستحق نتایج بهتری در هفته‌های قبل بودیم. امیداوارم فردا روز خوب فوتبال ما باشد و یک نتیجه خوب در یک روز آرام برای استقلال رقم بخورد.

فتحی درباره حضورش در تمرین استقلال و صحبت با کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: من کنار بازیکنان بودم و آن‌ها در کنار کادر فنی روحیه خوبی برای دربی داشتند و امیدوارم نتیجه‌ای خوب برای ما رقم بخورد تا دل هواداران شاد شود.

او در خصوص رفع محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: لازم است به اطلاع هواداران برسانم که بلافاصله پس از اتمام دیدار تیم با نفت مسجدسلیمان و در همان روز (۲۵ شهریور) ما پیگیر این موضوع بودیم. من با ریاست محترم کمیته انضباطی و داوران مذاکرات و صحبت‌های مفصلی داشتم و تا امروز هم پیگیر آن بودم. امیدوارم استقلال به حقش برسد؛ حقی که همه کارشناسان داوری متفق القول بودند که این کارت باید برگردد. برای این که مقررات را رعایت کنیم، هم نامه را ارسال کردیم و هم با دو کمیته انضباطی و داوران رایزنی کردیم و امیدواریم این پیگیری‌ها به ثمر بنسیند و به رفع محرومیت اسماعیلی ختم شود، زیرا مستحق این کار است.


بیشتر بخوانید: تماشاگر ویژه شهرآورد ۹۰ مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های فتحی در اردوی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
روحیه خوب خیلی خوبه.
ولی تیم باید روان بازی کنه.

احتیاط را هم از دست ندید.
نبازیم
آخرین اخبار