پیام استاندار ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

استاندار ایلام در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان استان در هشت سال دفاع مقدس، را گرامی داشت.

پیام استاندار ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام اظهار کرد: دفاع مقدس، تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت غیور، مومن و انقلابی ایران در پاسداشت آب و خاک و عزت و کیان سرزمین و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در راه آن از جان خود مایه گذشتند.

او افزود: هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی است تا بار دیگر به خاطرات و حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل بپردازند و ضمن تجدیدعهد با آرمان‌های امام و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم به عمل‌آورند. مقاومت هشت‌ساله ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه‌ تنها یک سند افتخار است بلکه نمایشی از عظمت و اراده ملتی بزرگ در مقابل تجاوزگران بشمار می‌رود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد:واضح است که مردم غیور و شهیدپرور استان ایلام نیز به‌عنوان مرزبانان دلیر ایران اسلامی با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دفاع از این مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در ۸ سال دفاع مقدس ایفا نمودند و به شایستگی در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند.

او گفت:مردمانی که رتبه اول ایثارگری در کشور را دارا هستند، بایست پیش‌قراولان عرصه ایثار و شهادت در ایران اسلامی خطاب کرد. آری دیاری که دیروز با خون هزاران شهید عملیات‌های مختلف رنگین شده و به تربت پاک شهیدان ایران اسلامی مفتخر گشته، امروز پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه السلام است تا مردمانش خاک پای مسافران دشت کربلا را توتیای چشم خویش کنند.

 

متن پیام استاندار ایلام

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم سلحشور و مقاوم استان ایلام، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/ع

متن پیام استاندار ایلام بمناسبت هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.