۲۷ درصد مدارس تخریبی خراسان شمالی در اسفراین قرار دارد

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۲۷ درصد مدارس تخریبی استان در شهرستان اسفراین قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نشست شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اسفراین با حضور فرماندار و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و دیگر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امین فلاح گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۳۴ پروژه با زیر بنای ۱۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۳، ۲۳۰ میلیارد ریال در سطح استان خراسان شمالی به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: از مجموع مدارس تخریبی استان ۲۷ درصد در شهرستان اسفراین قرار دارد.

طاهر رستمی فرماندار اسفراین نیز یکی از اهداف مهم شورا‌های آموزش و پرورش را توجه به اصل مشارکت در تعلیم و تربیت دانست و افزود: از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می‌باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک کنیم.

او  اظهار  کرد: شرکت‌های اعطا کننده مجوز به سرویس مدارس نظارت‌های خود را تقویت کنند.

طاهر رستمی درباره قطع انشعابات مدارس هشدار داد و افزود: هیچ دستگاه خدمات رسان نباید انشعابات مدارس را قطع کند و آموزش و پرورش نیز باید تدابیر لازم جهت پرداخت بدهی را اتخاذ نماید.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان اسفراین نیز از تحصیل ۲۱ هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ هزار دانش آموز با احتساب مدارس غیردولتی در ۲۵۲ مدرسه شهرستان اسفراین سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

سلیمان غفاری از تعداد ۴ هزار دانش آموز نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: با مساعدت جمعی از خیرین شهرستان بخشی از لوازم التحریر این دانش آموزان تهیه گردیده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ه

۲۷ درصد مدارس تخریبی استان خراسان شمالی در اسفراین قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.