سیاستمداران آمریکایی باتحریم به امیال خود نرسیده اند

فرماندار بوشهر گفت: سیاستمداران آمریکایی با تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند.

سیاستمداران آمریکایی از تحریم به امیال خود نرسیده اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی در جلسه شورای اداری با موضوع هفته دفاع مقدس بیان کرد:سیاستمداران آمریکایی از تحریم حداکثری به امیال خود نرسیده اند و به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند و با سناریوی اتهام زنی بدون اسناد و مدارک در فضای افکار عمومی و سازمان‌های بین المللی به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و فرار از باتلاق بی آبروی سیاست‌های جنگ طلبی ابطرشان در منطقه هستند.

او تصریح کرد:این اتهامات نشان دهنده پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت که محور آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است می‌باشد.

فرماندار بوشهر افزود: هر چند فشار‌های ناعادلانه استکبار باعث ایجاد سختی‌هایی درپاره‌ای از موقعیت‌ها شده است، ولی مردم شریف ایران با الهام و تاسی از دفاع مقدس عزتمند ایستاده اند و آن را با وابستگی متعفن گونه معاوضه نمی‌کنند.  

جمشیدی عنوان کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از همراهی و هم دلی مردم در گذر از شرایط سخت است.

فرماندار بوشهر ادامه داد:به معنای واقعی و نه شعار گونه بیان می‌کنم که همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها هستیم و امروز وظیفه ماست در شرایطی که شاهد این همه هجمه بر علیه کشور هستیم، مسئولانه و صادقانه پای کار باشیم و با عملکرد مطلوب خود مایه اعتماد و رضایتمندی مردم به نظام باشیم، امری که خواسته شهدا، و ایثارگران و خانواده آن‌ها است.

جمشیدی گفت: رزمندگان دفاع مقدس در زمان خود به مطلوب‌ترین شکل با گذر از جان و وابستگی‌ها نقش خود را ایفا کردند و اکنون وظیفه ماست که به عنوان خدمتگزاران ملت نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

او عنوان کرد:تجربه دفاع مقدس نشان داده که هر گاه کیان کشور مورد تهاجم قرار بگیرد آحاد ملت فارغ از هر وابستگی نژادی، مذهبی و سیاسی با اتحاد به دفاع خواهند ایستاد.

فرماندار بوشهر یادآور شد:امروز که به برکت دفاع مقدس تصور حمله نظامی دولت‌های معارض و معاند به ایران محو شده است و جنگ اقتصادی را آغاز کرده اند با پای کار بودن ما، مردم در بروز شرایط سخت ضمن داشتن سعه صدر به کمک ما نیز خواهند شتافت.

جمشیدی تصریح کرد: از تمامی دستگاه‌های اداری و اجرای شهرستان می‌خواهم خدمت دهی حداکثری و گره گشایی را در اولویت قرار دهند.

او تاکید کرد: همه باید دوران دفاع مقدس را قدر بدانیم و در بزرگداشتن این ایام اهتمام ویژه ای، داشته باشیم.

انتهای پیام/م

سیاستمداران آمریکایی به سوی فریبکاری حداکثری استسماک جسته اند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.