کشور به یکی از قدرتهای تاثیرگذار منطقه و مطرح در جهان مبدل شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت:به لطف خدا، رهبری و اقتدارامام والامقام و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است کشورمان با جان نثاری مردم و جان فشانی شهدا امروز به یکی از قدرتهای تاثیرگذار منطقه و مطرح در جهان مبدل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه دکتر کامروا در بهارستان اظهار داشت: امروز سی و یکم شهریورماه مصادف با نخستین روز دفاع مقدس است؛ روزی که استکبار جهانی تهاجم را به کشور ما آغاز کرد و قصد داشت به تصور غلط خود در طول سه روز ایران را تسخیر و خوزستان و مناطق نفت خیر را از کشور ما جدا کند.

او افزود: دشمنان کشور ما را در جنگ نابرابر هشت ساله گرفتار کردند، اما به لطف خدا، رهبری و اقتدارامام والامقام و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است کشورمان با جان نثاری مردم و جان فشانی شهدا امروز به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار منطقه و مطرح در جهان مبدل شده است.


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در مسیر عزت قرار داریم که باید آن را قدر بدانیم، بیان داشت: خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس محافظ کشور و انقلاب اسلامی ماست و دشمن دیگر یارای تجاوز به مملکت ما را ندارد.

او ادامه داد: در آغاز هفته دفاع مقدس یاد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشته و امیدواریم پیرو راستین امام و شهدا باشیم.


اسلامی خطاب به دانش آموزانی که از امروز سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند، ابراز داشت: شما گل‌های ناشکفته کشور باید به خود ببالید که در کشور سلطه ستیز زندگی می‌کنید و مسیر پدر و مادر خود را در سربلندی انقلاب و کشور با کسب مهارت و علم ادامه دهید.

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح مدرسه دکتر کامروا در بهارستان با حضور وزیر راه وشهرسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.