مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های کالدرون در نشست خبری طبیعی بود و مربیان هم مثل بازیکنان چنین صحبت‌هایی را بین خود رد و بدل می‌کنند.

انصاری‌فرد: صحبت‌های کالدرون طبیعی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پیش از نودمین دربی پایتخت اظهار داشت:  دیشب، هنگام شام در خدمت بازیکنان و مربیان پرسپولیس بودم. روحیه آن‌ها بالا بود و شوق برد در تک تک بازیکنان وجود داشت. سرمربی تیم هم انگیزه زیادی دارد. امیدوارم بچه‌ها بازی خوبی را ارائه دهند و در نهایت پیروزی در این بازی را به عنوان هدیه به هواداران تقدیم کنیم.

انصاری‌فرد درباره صحبت‌های جنجالی روز گذشته کالدرون در نشست خبری دربی گفت: کالدورن، صحبت هایش را با ما هماهنگ نکرده بود البته صحبت‌های کالدرون طبیعی بود و مربیان هم مثل بازیکنان صحبت‌هایی را بین هم رد و بدل می‌کنند.


بیشتر بخوانید: نظر «دربی باز‌»های سابق در مورد شهرآورد ۹۰


او درمورد پاداش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در صورت برد احتمالی در دربی گفت: پاداش‌ها در قرارداد بازیکنان ثبت شده است و طبق همان قرارداد به بازیکنان پاداش می‌دهیم.   

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص قانون ۹۰ به ۱۰ که در این دیدار رعایت نمی‌شود، گفت: از قبل هم گفته بودیم که قانون ۹۰ به ۱۰ در این بازی  امکان‌پذیر نیست. چرا که زیرساخت‌های این موضوع فراهم نبوده و از طرفی  سامانه هواداری استقلال، آمادگی این موضوع را نداشت. این سامانه نمی‌توانست هواداران استقلال و پرسپولیس را از یکدیگر تشخیص دهد.

او افزود: البته باشگاه پرسپولیس تا زمان بازی برگشت سامانه هواداری را آماده می‌کند و ثبت نام هواداران را انجام می‌دهیم. امکان تقسیم بندی هواداران در بازی برگشت به صورت ۹۰ به ۱۰ وجود دارد، اما چون بازی رفت ۵۰-۵۰ برگزار می‌شود، به ما اعلام کردند که دیدار برگشت نیز ۵۰-۵۰ باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص برگزاری بازی برگشت در روز غیرتعطیل گفت: وقتی قرار است بازی برگشت هم ۵۰-۵۰ باشد، تفاوتی ندارد که در روز تعطیل برگزار شود و یا غیرتعطیل. البته ما دوست داریم که بازی در روز تعطیل برگزار شود چرا که تماشاگران می‌توانند با آسودگی خاطر به ورزشگاه بیایند.


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار