آیت الله دری نجف آبادی:

عزت و عظمت ملت ایران از خون شهدا و ایثارگری جوانان و نوجوانان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عزت و عظمت ملت ایران از خون شهدا و ایثارگری جوانان و نوجوانان است .

عزت و عظمت ملت ایران از خون شهدا و ایثارگری جوانان و نوجوانان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: نیرو‌های مسلح ما به دشمنان نشان خواهند داد که آرامش و آسایش و امنیت مردم و این عزت و عظمت ملت ایران از خون شهدا و ایثارگری جوانان و نوجوانان و مردان و زنان این مرز و بوم است.

آیت الله دری نجف آبادی اقتدار دولت و ملت ایران را تمام ناشدنی دانست و افزود: نیرو‌های مسلح به یاری حق با رهنمود‌های مقام معظم رهبری به پشتوانه ملت با قدرت پشت دشمن را به خاک سیاه خواهد نشاند و آنان را به خاک مذلت خواهد کشاند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم از شکوه و عظمت ملت و دولت و بسیج و سپاه و ارتش یاد کرد و افزود: دشمن بداند با این ملت همیشه در صحنه و ولایت‌مدار و با این قدرت نظامی نمی‌تواند روبرو شود و همیشه در اهداف خود ناکام خواهد ماند.

سردار کریمی افزود: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس ایثارگری رزمندگان مقاومت و صبر خانواده‌های شهدا و آزادگان کشور را بیمه کرده است و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

انتهای پیام / ج

سخنان نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم رژه نیور‌های مسلح در اراک

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.