مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران گفت: محرومیت ۲ جلسه‌ای ام انگیزش من را برای گلزنی در لیگ را تقویت کرد.

فراز امامعلی مهاجم گلزن تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: این ۲ هفته‌ای که به علت محرومیت تیم را همراهی نمی‌کردم واقعا غصه خوردم. چرا که دلیل دومین جلسه محرومیتم را نفهمیدم.

او افزود: البته همین مورد هم باعث انگیزش من شد تا به کارم با قدرت ادامه دهم و تمرینات را با جدیت دنبال کنم. در واقع خودم را به چالش کشیدم و نهایتا توانستم بدنم را در اوج نگه دارم.

امامعلی: محرومیت عطش گلزنی ام را تقویت کرد/ بردمان را به فرکی تقدیم کردیم

نتیجه گیری پیکان از موفقیت من مهمتر است

او همچنین در مورد کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر بیان کرد: باید گفت اولین چیز و مهم‌ترین هدف من نتیجه گیری تیم  است. چراکه اولویت اول من با پیکان بوده و بعد از آن به موفقیت‌های فردی فکر می‌کنم. ضمن اینکه در هفته‌های اول خیلی نمی‌توان  روی این قضیه مانور داد و به آقای گلی فکر کرد.


بیشتر بخوانید: امامعلی: پیکان مقابل ماشین سازی خوش شانس بود


بردمان را به فرکی تقدیم کردیم

مهاجم تیم پیکان در مورد ۲ گلی که به  ماشین سازی به ثمر رساند عنوان کرد: پیروزی تیممان را به حسین فرکی تقدیم کردیم که واقعاً برای تیم زحمت کشیده است. کار کردن با فرکی بسیار لذت بخش بوده و هر فوتبالیستی دوست دارد تا با او که بسیار باتجربه است، همکاری داشته باشد.

هرطور که شده باید مقابل فولاد پیروز شویم

بازیکن تیم پیکان تهران در خصوص دیدار بعدی تیمش با فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی مقابل فولاد همیشه برای ما سخت بوده است. این تیم بسیار ریشه داره ریشه دار بوده و کادر فنی خوبی به این تیم  اضافه شده است. جواد نکونام چندین سال کاپیتان تیم ملی بود و تجربیات زیادی دارد. می‌خواهیم هر طور که شده مقابل فولاد به پیروزی دست پیدا کنیم.

امامعلی: محرومیت عطش گلزنی ام را تقویت کرد/ بردمان را به فرکی تقدیم کردیم

بدشانسی از تیم ما دور شده است

امام علی همچنین در مورد روز‌های نوسانی تیم پیکان در لیگ برتر و تنها کسب یک پیروزی ظهار کرد: بازی مقابل شاهین مستحق برد بودیم، اما در دیدار مقابل ماشین سازی برعکس بازی برابر شاهین، اکثر موقعیت هایمان را تبدیل به گل کردیم. زیبایی فوتبال به همین چیز‌ها است. یک روز شانس با شما یار است و یک روز هم بد شانسی گریبانگیر تیم می‌شود. اما من فکر می‌کنم روز‌های خوش پیکان تازه شروع شده است و دیگر بدشانسی وجود ندارد. اولین تلاش من در تیم همیشه موفقیت تیم بوده  است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.  


بیشتر بخوانید: مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار