بهره مندی دانش آموزان در آبادان و خرمشهر از بسته‌های حمایتی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از شناسایی ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و خرمشهر خبرداد.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت اله طمیمیان معاون  فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند روز دوشنبه در آیین آغاز سال جدید تحصیلی در دبیرستان شهیده مریم فرهانیان به شناسایی ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: بسته‌های حمایتی شامل کیف و لوازم التحریر بین این دانش آموزان توزیع شد.

او ادامه داد:سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال صرف خرید بسته های حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت شهرستان های آبادان و خرمشهر شد.

معاون  فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به اختصاص ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان سرانه دانش آموزی مدارس آبادان  و خرمشهر اشاره کرد و افزود:این سرانه شامل دانش آموزان شهرهای اروندکنار و چوئبده نیز می شود.

طمیمیان گفت:کمک هایی نیز در بخش های ورزشی و پرورشی برای آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده که در طول سال تحصیلی در اختیار آنها قرار می گیرد.

حبیب الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در آیین نواختن زنگ مهر گفت: کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان به طور کامل تامین شده و مشکلی در توزیع کتاب‌ درسی در آبادان وجود ندارد.

 او افزود: کار آماده سازی و نوسازی مدارس به طور کامل انجام شده و دانش آموزان و خانواده های آنها دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

با آغاز سال جدید تحصیلی ۱۰۷ هزار دانش آموز در آبادان و خرمشهر راهی مدارس شدند.

انتهای پیام/ د

شناسایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.