در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد

محفل انس با قرآن‌کریم و تقدیر از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.

مراسم تجلیل از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام " دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان" نامگذاری شده، محفل انس با قرآن کریم و تقدیر از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام روشندل، رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.

حجت الاسلام روشندل در این مراسم و در جمع سربازان ستاد نیروی پدافند هوایی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی، علمی و ... به واسطه حضور جوانان مومن، انقلابی و باانگیزه حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: کشور‌های حاشیه خلیج فارس جرأت عمل در مورد جزایر سه‌گانه را ندارند/ مقاومت ۳۴ روزه نماد دفاع از ناموس بود

او با اشاره به نقش مهم نسل جوان در جامعه افزود: نسل جوان قبل از انقلاب در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستاد و بعد از پیروزی انقلاب قائله‌های منافقان را در نقاط مختلف کشور خاموش و هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جوانان امروز را بصیرتر و انقلابی‌تر از جوانان نسل‌های گذشته دانست و ادامه داد: اگر امروز دشمن بخواهد تجاوز و تعدی به مرز‌های این کشور انجام دهد، جوانان آماده‌تر از نسل گذشته عمل خواهند کرد؛ همان‌طور که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد میدان شدند و دشمن را شکست دادند.

در این محفل نورانی انس با قرآن کریم محمد جواد طبری قاری برتر نیرو‌های مسلح، قاری مصطفی اویس قرنی از سربازان وظیفه و گروه تواشیح و همخوانی طا‌ها به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار