عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا کشور تروریست پرور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا کشوری تروریست پرور است و اسلام هراسی در دنیا را بعنوان یکی از اهداف خود دنبال می کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از مجتمع فولاد روهینا دزفول، آمریکا را مرکز تروریست پروری دانست و گفت: داعش را بخاطر ضربه زدن به اسلام بنیان نهاد.

او به سالروز عملیات تروریستی رژه اهواز اشاره کرد و بیان داشت: ادعای حمایت ایران از تروریسم یک ادعای واهی است و آمریکا قصد دارد با این ادعاها و فرافکنی ها جنایات خود را بپوشاند.

حجت الاسلام ناطق نوری اظهار کرد: این طرح ها و ادعاهای آمریکا با هوشمندی ملت ایران و رهبری و فداکاری امثال حججی ها خنثی می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حمله عربستان به یمن را با پشتیبانی آمریکا دانست و اذعان داشت: حامی تروریسم کشوری است که با فروش سلاح های میلیاردی به عربستان، زنان و کودکان بیگناه بی شماری را در یمن به خاک و خون کشید.

او تصریح کرد: این تهمت ها در طول مبارزه و مقاومت ملت ایران بارها تکرار شده اند، ولی مردم مقاوم ایران همواره پای آرمان های خود می ایستند.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری ادامه داد: بیشتر کشورها در جنگ تحمیلی علیه ایران بودند، ولی در نهایت عزت کنونی ملت ایران رقم خورد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

بازدید از مجتمع فولاد روهینا جنوب، مجتمع دامپروری و شرکت قارچ جلگه دز از برنامه های حجت الاسلام ناطق نوری در سفر به دزفول بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.