اولین پست حسن یزدانی پس از قهرمانی‌ در مسابقات جهانی قزاقستان

حسن یزدانی پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد، مطلبی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

اولین پست حسن یزدانی پس از قهرمانی‌اش در المپیکبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی قهرمان المپیک پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد قزاقستان، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشت:

سلام بر شما ملت شریف ایران.

عرض ادب، ارادت و احترام خالصانه فرزند کوچک خود را پذیرا باشید.

من حسن یزدانی‌ام، همانیکه هر بار بر روی تشک کشتی برای مصاف با رقیبانم پای گذاشتم، با تمام وجودم دعای خیر و انرژی مثبتی که برایم ارسال کرده‌اید را احساس کرده‌ام و یقین بدانید با این اقدام ارزشمند خویش توانم را مضاعف نموده‌اید.

من حسن یزدانی‌ام، کسیکه برای همیشه و تا لحظه‌ایی که جان در بدن دارم خود را مدیون شما مردم نجیب و فداکار، در جای جای میهن عزیزم ایران میدانم.

من حسن یزدانی‌ام، همانیکه در عرصه ورزشی و غیر ورزشی هرچه دارم از لطف خداوند بزرگ و توجه ائمه اطهار، دعای خیر پدر و مادرم و شما مردم شریف وطنم می‌باشد.

من حسن یزدانی‌ام، همانی که خوشحالی و عزت مردم سرزمینم بزرگترین آرزوی من است و امروز کشتی برای من راهیست برای خوشحال نمودن شما مردم بزرگوار کشورم.

من حسن یزدانی‌ام، همانیکه بر خود وظیفه می‌داند، باردیگر با شما عهد ببندد، تا زمانیکه توان دارد در راه شاد کردن شما مردم همیشه مهربان ایران عزیز از جان مایه بگذارد.

با تمام وجودم اعلام می‌کنم، این مدال هم همانند مدال‌های قبلی از آن شما مردم است، شما مردم عزیزی که همیشه لطف خود را شامل حال فرزند کوچک خود کرده‌اید.

در پایان با عرض ارادت و ادب به پیشگاه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین ابن علی (ع) و یاران باوفایش، وظیفه خود میدانم هفته دفاع مقدس را گرامی بدارم و با یاد تمام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، افتخار کسب شده را تقدیم شما مردم همیشه سرفراز ایران عزیز نمایم.

اجازه می‌خواهم تا از مردم شریف استان مازندران، شهرستان جویبار و به خصوص مردم نجیب زادگاهم تشکر جداگانه داشته باشم و آرزو کنم در کنار تمام مردم ایران عزیز روز‌های خوشی داشته باشند.

دوستدار همیشگی شما
فرزند کوچک ملت بزرگ ایران
حسن یزدانی

اولین پست حسن یزدانی پس از قهرمانی‌اش در المپیک

اولین پست حسن یزدانی پس از قهرمانی‌اش در المپیک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
افتادگی =سربلندی
ان شاءالله وبه امید موفقیت های روز افزون برای شما
دوستدار شما از شهربم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار
۱۹:۴۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
سلام ما مردم ایران زمین و دعای خیر همه پدران و مادران ایران، بدرقه راهت، جهان پهلوان تختی این روزهای سرزمین مادری مان ایران بزرگ... پاینده باشی. به امید دومین طلای المپیک در 2020توکیو. دوستت داریم.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۲۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
پهلوان جوانمرد ایران حسن عزیز چقدر پیام قشنگ و با احساس و زیبایی را نوشته ای مثل اسمت قشنگ است بله شما هم حسن هستی که نام نیکو و با مسمایی برای شماست و هم یزدانی هستی که انشاءالله همیشه در پناه یزدان پاک سالم و موفق باشی خداوند بحق امام مظلوم و شهیدمان شما را حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
هزاران درود بر غیرت و شجاعت شما پهلوان عزیز و دوست داشتنی