فرماندار مهریز تاکید کرد:

ارتقاء کیفیت آموزشی مهریز نیازمند مشارکت مردم و خیران

فرماندار مهریز گفت: ارتقای کیفیت آموزشی این شهرستان نیازمند تعامل و مشارکت مردم، خیران و بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه نیروی انسانی از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه‌ای است،گفت: آموزش و پرورش نیز اصلی‌ترین ارکان تربیت نیروی انسانی در جامعه محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه همین دو جمله به نقش، اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در توسعه هر جامعه‌ای به ویژه در کشور‌های در حال توسعه اشاره دارد، افزود: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی انکارناپذیر است.

زارع زاده مهریزی گفت: چنانچه نهاد آموزش و پرورش بتوانند به درستی به رسالت و وظایف خود به ویژه در تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و ماهر عمل کند قطعاً چشم انداز توسعه به خوبی ترسیم خواهد شد.

زارع زاده با اشاره به اینکه برای حل مشکلات آموزش و پرورش به ویژه در حوزه سخت افزاری تنها اقدامات دولتی امکان پذیر نیست، تأکید کرد: برای رفع و کاهش مشکلات این حوزه نیازمند تعامل و مشارکت مردم، خیران و بخش خصوصی هستیم.

او افزود: ارتقای کیفیت به معنای نارضایتی از وضعیت موجود نیست بلکه ما به دنبال افزایش و ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش شهرستان در همه حوزه‌ها هستیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان می‌توانیم در همه عرصه‌های تحصیلی جایگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه مسئولان  و خیران به ارتقای کیفیت آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار