در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

برنامه‌ریزی سازمان اوقاف برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین/ بیش از ۴ میلیون بسته پذیرایی بین زوار توزیع می‌شود

نماینده اوقاف و امور خیریه کشور در ستاد اربعین، عملکرد موکب‌های خدمات رسان به زائران اباعبدالله حسین (ع) را تشریح کرد.


رضا معممی مقدم مدیر کل اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده اوقاف در ستاد اربعین، در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ده محور برای مسیر پیاده روی اربعین انتخاب شده است، گفت: مهران، شلمچه، سیستان و بلوچستان، چذابه، کربلا، سامرا، نجف،کاظمین، مرز خسروی، طریق الحسین و عمود ۱۲۱۷ از محورهای دهگانه این مسیر هستند.

وی اظهار کرد: پنجاه موکب داخل کشور مرتبط با بقاع متبرکه و امام زادگان و ۱۸ موکب داخل عراق در مسیر پیاده روی بزرگ اربعین آماده خدمات رسانی به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است.

معممی مقدم افزود: طبق پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌هایی که سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برای ایام پیاده روی اربعین در موکب ها داشته است، در مجموع در این ۱۵ روز سفر اربعین، یک میلیون و ۲۲۴ هزار بسته پذیرایی تکمیلی،روزانه ۱۲۴ هزار بسته و۳ میلیون و ۴۴۸ هزار بسته پذیرایی ساده و روزانه ۴۸ هزار بسته در موکب‌های مستقر در مسیر پیاده روی اربعین بین زائران حسینی توزیع می‌شود.

معممی مقدم گفت: در محور‌های ده گانه ستاد اربعین حسینی، ۵ میلیون و هفتصد هزار لیوان و بطری آب توزیع می‌شود. در این ایام نیز روزانه جمعیتی بالغ بر ۲۰۳ هزار و ۵۰۰ نفر در موکب‌ها در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام/

اعلام جزئیات خدمت رسانی به زائران اربعین

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.