معاون عمرانی استاندارسمنان تاکید کرد؛

ضرورت پیشگیری از خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران

منوچهر فخری : پیشگیری از افزایش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران مهمترین کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استانداری در یازدهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت پاسخ به بحران در سمنان گفت: این مهم با آموزش، آماده سازی تجهیزات و شناخت دقیق نقاط حادثه خیز قبل از بحران میسر می‌شود.

او با بیان اینکه بیمه همگانی مخاطرات و بلایای طبیعی امری ضروری است افزود: قانون بیمه همگانی مصوب و به همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال شده تا همه اماکن و نقاط پرخطر در روستا‌ها بیمه همگانی شوند.

معاون عمرانی استانداری ابراز داشت: نیاز است دستگاه‌های اجرایی از حوادث سال گذشته درس گرفته باشند و امسال با تجهیز ماشین آلات آمادگی قابل قبول تری نسبت به گذشته در برابر بحران‌های احتمالی داشته باشند.

فخری با بیان اینکه باید فرمانداران از تجهیزات بخش خصوصی طبق قانون در مواقع بحران استفاده کنند تصریح کرد: پیشگیری از افزایش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران مهمترین کار است و این مهم با آموزش، آماده سازی تجهیزات و شناخت دقیق نقاط حادثه خیز قبل از بحران میسر می‌شود.

او در پایان بیان کرد: در این جلسه بحث قوانین جدید مدیریت بحران و وظایف دستگاه‌های اجرایی به میدران و فرمانداران ابلاغ شد و در کنار آن بحث الزام همگانی شدن بیمه اماکن در روستا‌ها و آمادگی در برابر حوادث و بحران‌های احتمالی در سال جاری نیز بررسی شد.

انتهای پیام / م

ضرورت ارتقاع تجهیزات و توان دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث ارتقاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار