کودکانه ترین درخواست وزیر امورخارجه آمریکا از دنیا: به سخنان ظریف گوش ندهید! +فیلم

وزیر خارجه آمریکا در اظهارات جدیدش که موجب تعجب و شگفتی مردم شد، گفت: نمی‌دانم چرا دیگران به حرف‌های وزیر خارجه ایران گوش می‌دهند.

کودکانه ترین درخواست وزیر امورخارجه آمریکا از دنیا: به سخنان ظریف گوش ندهید! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا و متحدانش سال هاست که تمام تلاش خود را  برای در تنگا قرار دادن ایران و قبول خواسته های نامتعارف خود به کار گرفته اند اما صحبت های اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نشان می‌دهد که واشنگتن در این راه دستاوردی  جز شکست و استیصال در برابر سیاست های عزتمندانه انقلاب اسلامی ایران نداشته است. 

مایک پمپئو در اظهارات جدیدش با متهم کردن وزیر خارجه ایران به دروغگویی بار دیگر  بدون ارائه سند و مدرکی به لجن پراکنی علیه ایران پرداخت و در خواست کودکانه ای از دنیا کرد و گفت: تعجب می کنم چرا همه به ظریف توجه می‌کنند؟ جهانیان نباید به حرف های وزیرخارجه ایران گوش بدهند زیرا می گوید حمله به آرامکو کار حوثی ها بود.درحالی که آمریکا و عربستان می‌دانند کار ایرانی ها است. اصلا نمی‌دانم چرا دیگران به حرف های وزیر خارجه ایران گوش می‌دهند.

در ادامه ویدئویی از درخواست کودکانه مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا از دنیا را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مایک پمپئو ، آمریکا ، ظریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار