۴۲ حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن طی ۱۲ ساعت

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از ۴۲ حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به چند استان یمن در طول ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از ۴۲ حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به چند استان یمن در طول ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

این در حالیست که مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن عصر روز جمعه از طرح جدیدی برای صلح و آتش بس در یمن خبر داده و از تمام طرف‌های درگیر جنگ خواسته بود تا به طور جدی به میز مذاکره برگردند تا صلح فراگیر در کشور برقرار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
ژنرال یحیی السریع عزیز و عابد الثور عزیز و.....تمام فرماندهان و ژنرالهای غیور وشجاع کشور یمن با همآهنگی رهبران انصارالله یمن برای جواب دادن به 42حمله عربستان و امارات فقط اگر 4 حمله تاثیر گذار در عمق خاک عربستان و امارات انجام دهید دیگر به بمبارانهای مکرر نیاز ندارید چون خودبخود دشمن با فرسایش توان نیروهایش نابود میشود اگر حملات اینگونه باشد:
1) تمام تاسیسات آب و برق دشمن در حملات گسترده و با وارد ساختن خسارات عمیق.....
2) باقیمانده 50% تاسیسات و مخاذن ذخیره نفت و گاز......
3) بنادر مهم و حساس اقتصادی عربستان و امارات در امور واردات و صادرات.........
4) پیشنهاد عاجزانه میشود از تمام کشفیات انبارها و زاغه های تسلیحات آمریکائی و اروپائی در این حملات استفاده کنید خصوصاً بمبهای ممنوعه و چنانچه این تسلیحات را هنوز در دست ندارید به هر نحوی که شده به این زاغه ها و انبارها و کشف این تسلیحات اقدام کنید و با غنیمت جنگی دشمن مواضع خود دشمن را بمباران کنید این از هر دو سر یک برد و امتیاز عملیاتی برای شماست اگر کسانی بخواهند بررسی کنند و یا اگر کمیته های حقیقت یاب تشکیل شود نشانه ها و نوع لاشه ها و سریال تولید و ساخت کشور سازنده خود تبلیغ حقانیت شما و محکوم کردن دشمنان شماست آیا؟؟؟؟ انگاه آمریکا و متحدان اروپائی آن خواهند توانست ثابت کنند که کشور ثالث دیگری به این مواضع مورد حمله واقع شده حمله کرده و عامل آنرا دیگری جلوه دهند؟؟....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
در برابر42 حمله دشمن در طی 12ساعت اگر ژنرالهای ارتش یمن و رزمندگان جان برکف یمنی و رهبران شجاع و غیور انصارالله با ایجاد یک همآهنگی فقط 12 نقطه حساس و مهم و حیاتی در عربستان آل سقوط و امارات را انهدام و بمباران کنند کمر دشمن را که در حمله به آرامکو شکسته بودند اینبار پایه های کاخ ستمشاهی و جور و ظلم چیده خواهد شد و انشاءالله انصارالله یمن زمینه ساز حکومت جهانی امت واحده اسلامی تحت لوای لااله الاالله و محمدرسول الله(ص) شوند و تمام این ثروت عظیم را به حکومت جهانی مهدی موعود(عج) منقل کنند آیا؟؟ ...
آخرین اخبار