خلیل‌زاده: نمی‌توانستم در برابر پنالتی ناحقی که برای استقلال گرفته شد سکوت کنم/ کنعانی‌زادگان جانشین خوبی برای سید جلال است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در برابر پنالتی ناحقی که برای استقلال گرفته شد نمی‌توانستم ساکت باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص حضور در کمیته انضباطی به دلیل اعتراضات اخیرش در بازی مقابل استقلال تهران به موعود بنیادی‌فر داور این دیدار واکنش نشان داد و عنوان کرد: وقتی داور پنالتی ناحقی به نفع استقلال گرفت نمی‌توانستم سکوت کنم و هیچ چیز نگویم. من با شجاعیان هیچ برخوردی نداشتم و آن صحنه اصلا پنالتی نبود.

از خدا خواستم پنالتی استقلال گل نشود

او افزود: داور شهرآورد جوان بود، ولی به هر حال روی آن صحنه اشتباه کرد. خدا را شکر که پنالتی هم گل نشد و بیرانوند آن را مهار کرد. از خدا خواستم که اگر پنالتی به ناحق است، گل نشود و خدا هم به تیم ما کمک کرد.

سپاهان برای قهرمانی بسته شده است

مدافع پرسپولیس در مورد بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است. قلعه‌نویی قبلا مربی خودم بوده و تیم خوبی دارد. امیدوارم بازی خوب و به دور از حاشیه‌ای برگزار شود و تماشاگران واقعا تیمشان را تشویق کنند و البته در نهایت نتیجه به نفع تیم ما باشد.


بیشتر بخوانید: محرومیت موقت بازیکن پرسپولیس از تمامی مسابقات


کنعانی‌زادگان جانشین خوبی برای سید جلال است

خلیل‌زاده در مورد غیبت سید جلال حسینی در بازی برابر سپاهان عنوان کرد: کنعانی زادگان بازیکن خوب و جانشین خوبی برای سید جلال است. حسینی کاپیتان تیم است و حتی اگر در زمین هم نباشد تجربیاتش به ما کمک می‌کند.

عبدی خواب دید که گلزن دربی است

شجاع در مورد گلزنی مهدی عبدی جوان در بازی مقابل گفت: عبدی همشهری من است و پیش از بازی  با کوله پشتی به تمرینات اضافه شد. بعد از چند ماه عبدی اولین بازی اش را در شهرآورد انجام داد و گل زد. واقعا او به من گفته بود که خواب دیدم گل دربی را خودم می‌زنم، خدا خواست و خیلی هم برای او خوشحال هستم.

تفکرات برانکو و کالدرون بسیار متفاوت است

خلیل‌زاده در ادامه بیان کرد: تفکرات کالدرون با برانکو خیلی فرق میکند. امیدوارم کالدرون هم مانند برانکو در پرسپولیس موفق باشد.

برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم

بازیکن پرسپولیس در واکنش به این سوال که در لیست سیاه تیم ملی حضور دارد عنوان کرد: من در لیست سیاه تیم ملی نیستم و باید برای حضور در لیست نهایی ویلموتس تمام تلاشم را بکنم و از الان خیلی عملکردم را ارتقا ببخشم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار