رئیس کنگره شهدای استان قم مطرح کرد؛

ایجاد وحدت در بین مردم با برپایی کنگره شهدا در قم

حاجی‌زاده گفت: برگزاری کنگره شهدا در قم موجب ایجاد وحدت در بین مردم و دستگاه‌های استان و مسئولان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، احمد حاجی‌زاده رئیس کنگره شهدای استان قم  در جلسه شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از وقایع عبرت‌آموز تاریخ، عاشورا است که در قرآن نیز ۷ مرتبه بر عبرت‌آموزی تأکید شده است.

او بیان داشت: دشمن در میدان سخت از ملت ایران شکست خورده است و پس از آن ۸۰ کشور در جنگ نرم علیه ایران وارد میدان شدند.

رئیس کنگره شهدای استان قم با بیان اینکه برخی امروز به دنبال جمع کردن نام شهدا هستند، افزود: هدفشان این است که از این طریق ملت را امتحان کنند و امروز این شهدا گنج‌های پنهان و گران‌بهایی هستند که باید آنان را کشف و پیام آن‌ها را درک کرد.

او بیان داشت: امروز وظیفه داریم تا نگذاریم پیام شهیدان به فراموشی سپرده شود که برگزاری کنگره‌های شهدا برای همین امر است و از طرفی دشمن از تمام ابزار برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت بهره می‌برد که باید در برابر آن‌ها ایستاد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه برپایی کنگره شهدا باعث ایجاد وحدت در قم می‌شود، گفت: کنگره شهدا باید موجب شود تا همه استان با هم وحدت پیدا کنند و پیام شهدا را همگی بشنوند و رهبر معظم انقلاب برای تولید آثار ماندگار در این عرصه برای جوانان تأکید دارند.

او عنوان کرد: اتاق اندیشه ورز در قم برای کنگره ملی شهدا راه اندازی شده و کلیه مؤسسات راوی و سیره شهدا در این مجموعه گردهم آمدند.

کنگره ملی شهدای استان بهمن‌ماه سال ۹۹ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/الف

برپایی کنگره شهدا باعث ایجاد وحدت در قم می‌شود

برچسب ها: شهدا ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.