شناسایی قاچاقچیان موادمخدر در تهزان، دستگیری متهمان در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر، مقادیری تریاک از استان‌های جنوبی کشور خریداری و در محل مسکونی در شهر کرمان پنهان کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت داشته و متهم قصد انتقال محموله را در فرصت مناسب به شهر تهران دارد، گفت: مخفیگاه وی در شهر کرمان مورد شناسایی قرار گرفت و مراقبت‌های ویژه انجام شد تا اینکه زمان انتقال محموله به شهر تهران مشخص شد.


بیشتر بخوانید: کشف بسته‌های تریاک از کیف کمری خرده فروش موادمخدر


سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به استان کرمان برای دستگیری متهم اعزام شد، عنوان کرد: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس استان کرمان، متهم را هنگام انتقال محموله دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه علاوه بر متهم اصلی پرونده یک نفر زن نیز دستگیر شد، گفت: این متهم زن نیز در همان محل سکونت داشته و هر ۲ متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار