کشف چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: در راستایی مبارزه با قاچاق ۱۳ تن چوب قاچاق کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف چوب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیونبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد معصومی فرمانده انتظامی تویسرکان  از کشف بیش از ۱۳ تن چوب قاچاق و دستگیری سه متهم خبر داد و بیان کرد: ماموران پاسگاه سیدشهاب در حین گشت‌زنی در سه‌راهی خیرآباد به دو کامیون حامل چوب مشکوک شده و خودرو‌ها را توقیف کردند.

او با اشاره به اینکه پس از بررسی دو کامیون ۱۳ تن چوب قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد افزود: متهمان دستگیر شده سه نفر و اهل شهر‌های غربی کشور بودند که قصد انتقال محموله‌های چوب قاچاق به شهر‌های مرکزی را داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آن‌ها به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: ارزش ۱۳ تن چوب قاچاق کشف شده حدود ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

معصومی در ادامه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده «قلیان» و «قلیان‌سراها» در سطح شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه «قلیان» در قهوه‌خانه‌ها و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

او با اشاره به کشف ۲۸ عدد «قلیان» توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در اجرای طرح مذکور، خطاب به والدین اظهار کرد: والدین مراقب باشند که قهوه‌خانه‌ها و «قلیان‌سراها» به پاتوق گذران اوقات فراغت فرزندان آن‌ها تبدیل نشود، چراکه زمینه به انحراف رفتن آن‌ها را این گونه محافل مهیا می‌کند.

انتهای پیام/د.ا

کشف ۱۳ تن چوب قاچاق در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.