معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم مطرح کرد؛

روابط عمومی‌ها پاسخگوی ستگاه‌های اجرایی باشند

سلیمان پور گفت: روابط عمومی‌ها باید زبان گویای دستگاه‌های اجرایی باشند و سرمایه اجتماعی این دستگاه‌ها را ارتقا بدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به حمایت از اصحاب رسانه استان قم گفت: استاندار قم بر حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها با سلایق مختلف تاکید دارد و رسانه‌ها باید اعتلای نظام جمهوری اسلامی را هدف خود قرار بدهند.

او ادامه داد: باید ساز و کاری وجود داشته باشد تا بتوانیم چالش‌های روابط عمومی‌ها را در قالب برنامه تحول اداری رفع کنیم، در دولت تدبیر و امید تصمیمات خوبی برای تحول در بخش اداری گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: نگاه سنتی ناکارآمد در قبال روابط عمومی‌ها را نباید دنبال کنیم و باید این نگاه تصحیح شود.

سلیمان پور پیگیری مشکلات روابط عمومی‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: عدم ثبات مدیران، نداشتن چارت و کمبود بودجه جزو مشکلات روابط عمومی‌ها است، باید خود مدیران روابط عمومی‌ها به دنبال راهکار‌های ساده‌ای برای حل این مشکلات باشند.

او ادامه داد: در بخش خصوصی به این نتیجه رسیدند که روابط عمومی ارزش افزوده برای مجموعه دارد، ولی این اتفاق در بخش دولتی نیفتاده است، در حالی که تحول در مجموعه اداری می‌تواند از روابط عمومی آغاز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید زبان گویای دستگاه‌های اجرایی باشند و سرمایه اجتماعی این دستگاه‌ها را ارتقا بدهند.

انتهای پیام/الف

روابط عمومی‌ها زبان گویای دستگاه‌های اجرایی باشند

برچسب ها: استانداری ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.