بسته ۳ مهر؛

روایت بازیگر پاورچین از یک شهید دفاع مقدس/ پاسخ تند کمند امیرسلیمانی به پست اینستاگرامی یک عکاس/ تمجید رامبد جوان از پرش بدلکار معروف تلویزیون

هنرمندان


در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره رصد زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. گسترش شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن در بین مردم نیز بستری شد تا بدین طریق هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روزها چهره‌های جامعه و بسیاری از هنرمندان موسیقی، سینما و تلویزیون و … با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف هر لحظه با مردم ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته، مشاهده کنید:

محمدرضا هدایتی بازیگر تلویزیون، در اینستاگرام خود پست قابل تأملی را راجع به منتشر کرد و نوشت:

کجایند مردان بى ادعا؟! شهید دریاقلی سورانی اهل روستای یان‌چشمه استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ «شهید دریاقلی سورانی» فرزند محمدقلی متولد سال ۱۳۲۵ اهل روستای یان‌چشمه استان چهارمحال و بختیاری است که با هوشمندی و ایثار خود، نقشه دشمن بعثی در حمله و اشغال شهر آبادان در سال ۱۳۵۹ را با شکست مواجه کرد.

شهید دریاقلی سورانی اوراق فروشی بود که تا ششم ابتدایی درس خوانده بود و به همراه فرزند خود (رضا) در کنار انبوهی از اتومبیل‌های فرسوده در حاشیه آبادان زندگی می‌کرد.

او در آبان سال ۱۳۵۹ و در جریان حمله متجاوزانه رژیم بعثی عراق به ایران و پس از اشغال خرمشهر، در منطقه کوی ذوالفقاری در ۲۰ کیلومتری شهر آبادان به صورت اتفاقی متوجه تحرکات شبانه سربازان عراقی و عبور آن‌ها از رودخانه بهمن شیر برای حمله غافل‌گیر کننده و اشغال این شهر شد و به سرعت با دوچرخه اش در یک مسیر طولانی رکاب زد و خود را به آبادان رساند و با فریادهایش، مردم و مدافعان شهر را از ماجرای نفوذ و توطئه دشمن آگاه ساخت.

مردم نیز با شنیدن فریاد‌های التماس گونه او از خانه‌ها بیرون آمدند و با هر چه از چوب، چاقو، بیل و کلنگ در دست داشتند برای مقابله با دشمن به سمت منطقه ذوالفقاری حرکت کردند.

در این هنگام شهید سورانی که دوچرخه‌اش هم پنچر شد و قادر به حرکت نبود، با پای پیاده، به سمت مقر سپاه پاسداران در آبادان دویده و نیرو‌های خودی را از حمله عراقی‌ها آگاه می‌سازد.

نیرو‌های بعثی پس از اشغال آبادان توان یورش به اهواز را هم پیدا می‌کرد.

این قهرمان ملی هم در کشاکش این ماجرا و پس از ساعت‌ها مقاومت، بر اثر ترکش خمپاره مجروح و در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۵۹ در راه انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت خونریزی، در قطار به شهادت رسید و پیکر پاکش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد

فیلم «شب واقعه» هم در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی شهرام اسدی با الهام از زندگی شهید دریاقلی سورانی ساخته شد.

هنرمندان

امیرحسین رستمی چهره معروف تلویزیون در صفحه شخصی خود شعری از مولانا را منتشر کرد:

تا در طلب گوهر کانی کانی
تا در هوس لقمه‌ی نانی نانی
این نکته‌ی رمز اگر بدانی دانی
هر چیز که در جستن آنی آنی

روایت بازیگر پاورچین از یک شهید دفاع مقدس/

هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون پست جدیدی را با طرفداران خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت:

درد داری نه؟ انگار تمام بدنت داره از تو منفجر ميشه، انگار يه عالمه مار سمی همزمان نيشت زدن.

قورباغه
عکس:امیرحسین شجاعی

هنرمندان

نیما کرمی مجری تلویزیون پستی را به مناسبت مدرسه رفتن دختر خود منتشر کرده است:

تو کی بزرگ شدی؟ تو چه زود خانم شدی کوچولوی دوست داشتنی من، نیل قشنگم. امید که در کسب علم موفق باشی عزیزم
عکس همراه با بابا شهریار جان

هنرمندان

کمند امیرسلیمانی در آخرین پست اینستاگرام خود، پست منتشر شده در صفحه بابک برزویه را مورد انتقاد قرار داد.

امروز دوست و همکار عزیزم بابک برزویه یک فیلمی رو استوری کرده بودند که من با اجازشون از روش عکس گرفتم فیلمی که با این جمله شروع میشه: لیست بازیگرانی که توسط پدر و مادر بازیگر شدند لو رفت! خداییش چهل سال پیش که شروع به بازی کردم فکر نمیکردم یه روزی لو برمواقعا خنده داره سالیان سال از افتخارات خانواده‌ها این بود که بچه‌ها حرفه والدین رو ادامه بدن بچه بازاری میرفت حجره پدرش بچه ساختمون ساز، ساختمون ساز میشد.

وارد دوره عجیبی شدیم همه می‌خوان با ادبیات عجیب و غریب حال همو بگیرن همدیگه رو‌کوچک‌کنن تحقیر کنن و ایراد بگیرنو جنجالی به پا کنند. حتی با متوسل شدن به توانایی‌ها و نکات مثبت افراد.‌ ای کاش که بعضیا استعداد و هوش سرشارشون رو در جهت مفید و مؤثر استفاده کنن که قطعا معروف هم خواهند شد. خدایا به دل مردم سرزمینم عشق و مهر و دوستی رو برگردان.

روایت بازیگر پاورچین از یک شهید دفاع مقدس/

منوچهر هادی کارگردان سینما تبریک تولدی را به علی سخنگو در اینستاگرام منتشر کرد:

علی سخنگوی عزیز
با کمی تاخیر تولدت خیلی مبارک.
امیدوارم به آرزو‌های قشنگت برسی

هنرمندان

پس از پرش موفقیت‌آمیز ارشا اقدسی از بالای برج میلاد، رامبد جوان پستی را برای این بدلکار حرفه‌ای منتشر کرد:

ارشا جون عزیزم.

بهت افتخار می‌کنم و آفرین به تو که برای رسیدن به آرزوهات کوتاه نمیای و صبوری می‌کنی.

روایت بازیگر پاورچین از یک شهید دفاع مقدس/ پاسخ تند کمند امیرسلیمانی به پست اینستاگرامی یک عکاس/

ساناز سماواتی ویدئویی از حضور خود و همسرش در برنامه کودک شو را در صفحه شخصی‌اش با کاربران به اشتراک گذاشت:

روایت بازیگر پاورچین از یک شهید دفاع مقدس/ پاسخ تند کمند امیرسلیمانی به پست اینستاگرامی یک عکاس/ تمجید رامبد جوان از پرش بدلکار معروف تلویزیون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.