اخبارحوادث سوم مهر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق جعبه‌های مخابراتی ازسوی پلیس آگاهی اصفهان / دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی درشاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز سوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق جعبه‌های مخابراتی ازسوی پلیس آگاهی اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت جعبه‌های مخابراتی در منطقه شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به چندین فقره سرقت جعبه‌های مخابراتی در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: هر گونه موارد و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی درشاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه مورچه خورت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت حین گشت زنی در سطح شهرک صنعتی، مقداری سیم و کابل برق در پشت یک کارگاه صنعتی کشف میکنند.

او ادامه داد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از گشت زنی در اطراف موفق شدند ۲ سارق را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد:سارقان پس از دستگیری در بازجویی‌های مقدماتی به بزه انتسابی خود اعتراف و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

کشف بیش از یک تن چوب بلوط قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار یک تن و ۵۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف شد که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۴۲ میلیون ریال اعلام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سرمایه‌های کشور را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

محکومیت عرضه کننده ماهی فاسد در مبارکه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه گفت: پرونده تخلف با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه کیفری دو شهرستان شهرستان ارجاع و بر اساس حکم قضایی فرد خاطی به پرداخت ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

محمد سلیمانی پور افزود: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در بازرسی از یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی این شهرستان، یک دستگاه یخچال فریزر حاوی ماهی با علائم اولیه فساد را کشف و پس از نمونه برداری و بررسی آزمایشگاهی از فعالیت این مرکز فروش جلوگیری شد.

او گفت: همچنین محموله ماهی فاسد معدوم وازچرخه مصرف خارج و فرد خاطی هم محکوم شد.
 

جان باختن عابر در برخورد شدید با قطار باربری کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:در پی گزارش مردمی با سامانه ۱۱۰ از فوت فردی در اطراف مسیر حرکت قطار ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ علی پورکاوه افزود: در این حادثه عابر سهل انگار روی پل راه آهن کاشان ایستاده بوده که در برخورد شدید قطار باربری جان خود را از دست می‌دهد.

او گفت: ماموران اورژانس جسد عابر را برای اقدام قانونی به پزشکی قانونی منتقل کردند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.