بیشترین کلاس چندپایه در شهرستان دشتی قرار دارد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۱۱ کلاس چندپایه دراستان فعالیت می‌کند و بیشترین کلاس چندپایه در شهرستان دشتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود قاسمی در نشست با کارکنان حوزه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: ۵۱۱ کلاس چندپایه در استان داریم که دشتستان با ۶۵ کلاس، دشتی با ۴۷ کلاس، منطقه کاکی (از توابع شهرستان دشتی) با ۴۶ کلاس و همچنین تنگستان با ۴۱ کلاس، بیشترین تعداد کلاس‌های چندپایه را در استان دارند.

او، راهبری و نظارت بر کلاس‌های چندپایه را مهم دانست و ادامه داد: ۲۶ راهبر آموزشی در این زمینه فعالیت می‌کنند که با توجه به تعداد زیاد کلاس‌های چندپایه در دشتستان، ۴ راهبر آموزشی در این منطقه فعالیت خواهند داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر هدف از اجرای طرح راهبران آموزشی را تحقق عدالت آموزشی دانست و افزود: راهبران آموزشی با توجه به تجربه کاری باید با نظارت بر اقدامات آموزشی و تربیتی معلمان چندپایه و بیان نقاط ضعف و قوت تدریس این معلمان، آن‌ها در تعلیم و تربیت یاری کنند.

رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: انتخاب اصولی راهبران آموزش و تربیتی با توجه به تخصص و تجربه آن‌ها در کلاس‌های درس الزامی است و به همین علت از داوطلبانی که از طرف منطقه انتخاب شده بودند مصاحبه تخصصی صورت گرفت.

یوسف رازقی پور افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی نیز برای توجیه بهتر راهبران آموزشی و تربیتی به صورت کارگاه تخصصی در مهر، برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط و نیمه مرتبط و داشتن دست‌کم پنج سال سابقه مدیریت در مدارس ابتدایی و کلاس‌های چند پایه از شرایط جذب راهبران است.

انتهای پیام/ک

راهبران آموزشی به کمک معلمان کلاس‌های چندپایه می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.